Mna by zaujimalo, ako je to s novymi pravidlami. Spalovak a elektricka cast maju byt na vykon rozdelene na 50:50(zatial). V praxi to ale bude znamenat co?
Ak niekto, napr. Honda na zaciatku pride s riesenim 423kW na ICE tak musi mat tych istych 423kW aj na elektrickej casti. Spravne?
Ak vsak pri dalsom upgrade elektrickej casti budu vediet navysit vykon o 12kW, nesmu to aplikovat, kym aj na ICE tych 12kW nenajdu tiez, aby zachovali pomer 50:50? Ak by to totizto bolo takto, tak to podla mna sposobi drasticke rozdiely vo vykonoch a vykonnostne skoky budu dvojnasobne. Alebo niekto najde 20kW na ICE ale len 10kW na elektrickej casti, tak sa bude busit do vyvoja bateriek, lebo ta cast je pozadu.
Ci chapem to zle a napr. motor bude mat vykon 650kw, ale pocas jednoho kola sa na pohon kolies moze aplikovat len (pre zachovanie necham rovnake cisla) 423kW priamo na kolesa, zvysok vykonu sa pouzije na dobijanie aby sa to dorovnalo?
To sa bude nejako merat vystupny vykon na hriadeli pocas zavodu? Neviem si toto dost dobre predstavit.
Cisla si samozrejme vymyslam, ale otazka je snad pochopitelna
@Admin mozno by nezaskodil technicky clanok na tuto temu