Hamiltonovi vydržala dobrá nálada dva dni: S autom to bolo dosť zlé | Magazín F1 - F1online.sk

Grafikon húsenkovej dráhy Lewisa Hamiltona sa nezmenil, len sa trochu omeškal. Tak ako každý víkend, aj návšteva v Japonsku v sedemnásobnom majstrovi sveta zanechala zmiešané pocity. Počas prvých dvoch dní bol nadšený, no v nedeľu prišlo neodvratné; tradičná formulová depresia.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/149484/hamiltonovi-vydrzala-dobra-nalada-dva-dni-s-autom-to-bolo-dost-zle

V nedeľu bolo najteplejšie z víkendu, takze predpokladam podľa ich vyjadrení, že to im nepomohlo. Každopádne sa ukazuje, že to auto je aj tak pomalé.
Čo sa týka stratégie, určite sa dalo urobiť niečo lepšie. Ten rozdiel v pneumatikách bol po pár kolách obrovský a teamy vpredu nemali problém predbiehať…Lewis aj George tam stratili kopec času v prvom stinte…

Dobra nalada bola kym bol pred Russellom, to je cele.

3 Likes

ak by mal dobru naladu tak si bud isty ze by sam od seba nenavrhol prepustenie GR pred seba

1 Like

No, nielen že aj táto sezóna je passè, ešte sme na to aj horšie, než minulý rok.

Jako, je směšné se takto emočně točit jak to předkládá Ham, to už je skutečně folklór a tady mi to připadá jen jsem před Russellem tak dobrý, jsem za ním tak špatný. Však ona i ta kvalifikace se pozicí nedala brát příliš pozitivně.

Ako nechcem sa za kazdu cenu zastavat Hamiltona, ale povedzme si to na rovinu. Hamilton vyhral kvalifikaciu a drzal sa pred GR. Mozno mal nejaky problem po tom kontakte s CHL- osobne som to nevidel lebo som prave ranajkoval ked to davali.Ale sam od seba pustil GR pred seba takze to dokazuje ze s tym autom asi mal nejaky problem inac by ho nepustal radsej by ho vytlacil s trate ako by ho mal pustit. . Potom mu pokazili aj strategiu pri druhych boxoch ked stracal na GR 3,5sekundy ale na trat z boxov vysiel as zo stratou 9 - 9,5 sekundy na GR. A to este pred boxami LH argumentoval ze ma pneumatiky v dobrom stave a pravdepodobne mohol byt na tom lepsie ak by isiel do ciela na starsich bielich pneu.

Mě jde čistě jen o to jak je to extrémně u něj nahoru dolu, z tohoto hlediska totiž jeho proslovy už neberu vůbec vážně. Při tom reálně tam extrémní změny nevidět.

Tak ma uz za sebou take velke uspechy ako nikdo iny v startovom poli a je mozno uz viac nachylnejsi na to v akom aute jazdi kedze bol nauceny cely zivot jazdit na konkurencie schopnom aute a na stare kolena je jasne ze straca motivaciu ked si s autom moc nerozumie a nechapem aj tej taktike Mercedesu celkovo po smrti Nikiho Laudu idu strategicky dolu vodou .

Klasika pokračuje. Najväčšia sranda po 4 závodoch:

Hamilton: 10 bodov
Tsunoda: 7 bodov

Toto je dosť bolestivá bilancia pre prvého menovaného. Japoncovi naopak klobúčik dole.

Na mě (ne)motivace jezdců nepůsobí, je na nich aby byli motivováni a pokud nejsou, jejich chyba. Někdo to možná chápe a tak to přehlíží nebo ignoruje, ale být motivován jen s autem které má na vítězství považuji za hodně laciné.

1 Like

A ked to vezmeme opacne tak ako vies ze FA nejazdi tak slabo ako LH v Mercedese? Lebo nevieme ci AM neni najrychlejsie auto alebo druhe najrychlejsie. Viem ze ospevujete tu FA ako ten vyvoleny , ale nemas ho s kym porovnat. Predsa len ste to boli vy kdo ste kedysi pisali ze LS do f1 nepatri . Mozno FA tiez uz nema taku motivaciu , aj ked nema take uspechy ako LH alebo SV

1 Like

Myslím si že Aston není nejrychlejší, ani druhý nejrychlejší, ale to že Stroll je slabý na porovnání s tím souhlasím. Pokud to vezmeš do detailu tak nikdo nemůže prokázat že Sainz je teď lepší než Russell nebo že Max je nejlepší ze všech nebo že Alonso nestačí ani na Landa. Je to o názoru každého individuálně. Já pouze zpochybnil prohlášení Hama věčně nahoru dolu. Samo porovnávat týmové kolegy je něco jiného, tam alespoň máš přímé srovnání.

1 Like