Hamilton vo Ferrari nie je marketingové cvičenie, zhodujú sa Elkann a Montezemolo | Magazín F1 - F1online.sk

Ferrari prežíva z ekonomického hľadiska najlepšie obdobie vo svojej histórii. Talianska automobilka premení na číre zlato všetko, na čo siahne. V Maranelle si toto obdobie užívajú, kým sa dá. K úplnej spokojnosti však predsa len niečo chýba – ďalší titul majstra sveta. Pomôcť zmeniť to má aj Lewis Hamilton.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/188943/hamilton-vo-ferrari-nie-je-marketingove-cvicenie-zhoduju-sa-elkann-a-montezemolo

K tomuto humbuku sa dá napísať iba jedno:
“Čím väčšie očakávanie, tým väčšie sklamanie.”

1 Like

Jazdci vo ferrari nikdy neboli problem.
Problem bol sezonny vyvoj a to od 2011.
Minuly rok bol po dlhych rokoch taky, ze auto bolo vpredu aj na jesen.
Ked tomu bude tak aj tento rok, vyhraju sampionat.

1 Like

Za to boli pozadu v lete škoda toho im som prial viac titul ako McLarenu… Ale zase na druhej strane si uchmatol 2 víťazstva Mercedes

Tak zase úprimne, bol by to dosť drahý marketing :rofl: a marketing bez výsledkov nebude

Okrem toho Lewis dostal nový impulz a ak to Italové nepokazia hneď na začiatku tak mu môže veľmi pomôcť.

Nebude to mať a Charlesom ľahké o to viac to je ale zaujímavé.

Takže paradoxne na ten marketing potrebuje a) výsledky b) “Konflikt” s Charlesom ( v zmysle súboj) inak to nemá zmysel pre Ferrari.

Tak kombinácia Ferrari a lujzo je marketingový sen. Ja by som bez lujza vo Ferrari prežila. Veľmi neverím, že lujzo bude ten kto donesie Ferrari konečne titul