Lt neni jednoznacny ukazatel rychlosti. Jednotlive vozy mohou a casto maji vykonovou spicku jinde. Nektere v porovmani s konkurenci funguji lepe plne natankovane, nektere s cervemymi pneu, nektere s hardy.
Perfektne to bylo videt v Silverstone. Zpocatku Mercedesy odjizdeli, se zmenou pocasi je predjel Lando, Max se jevil ztracene.
Po Hamiltonove prezuti na cervne se k tomu necha vyprovokovat i Lando a je nakonec predjet Maxem na bilych a Hamilton vyhrava na cervenych a jezdi casy jako Max. Russell je out. Jenze nej casy jezdi Oscar v zaveru na zlutych. Kdyby je mel Lando, vyhral by?
Sleduji LT neustale. Ale stanovit z toho rychlost je obtizne. Nevime kdy v jake fazi jezdec zabral. Byl RBR rychlejsi nez Ferrari? No asi ne. Baku ukazuje, ze auto je tak nevyzpytatelne ze jsou to drobnosti ktere rozhoduji o uspechu.
Bylo Ferrari rychlejsi nez Mercedes nyni? No mozna ale podle me ne. Kvalda sla za Mercedesem, ano Ferrari pravdepodobne chybovalo, jenze to pri zavodni strategii i Mercedes.
Jejich pilot voli spatne pneu, zdrzuje teammate a po prezuti auto na bilych nefunguje dle ocekavani. Leclerc je v trafiku a klidne mohl team vymeknout a zavolat ho do boxu drive. A mohl to byt uplne jiny pribeh.
Takze klidne bylo mozne, ze Mercedes mohl solidne fungovat na konci na zlutych, ale nemohl tuto strategii pouzit a my se to nikdy nedozvime.
Nicmene samozrejme LT je validni argument, ale neni vsespasny.