Hamilton: Po takomto víkende je ťažké byť pozitívny | Magazín F1 - F1online.sk

Mercedes pred západom singapurského slnka stále pevne veril, že zabojuje s Maxom Verstappenom o pódiové priečky za Landom Norrisom. Ani Lewis Hamilton, ani George Russell však obhajcu titulu nijako nepotrápil. Mali viac ako dosť problémov sami so sebou.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/172918/hamilton-po-takomto-vikende-je-tazke-byt-pozitivny

V Baku mu vymění motor a ještě startuje z pitu s mediumkama.
Potom mu v Singapuru dají červenou na start. +samozřejmě nebude znát nejnovější fíčurky.

Probíhá odstřelování odcházejícího pilota.

Přesně, je čas začít mít Mercedes nerad a naladit se na vlnu Ferrari. :sunglasses:

Pokud nebudu mít úraz hlavy, tak se to nejspíš nikdy nestane. :smiley:

1 Like

Tie červené mu nariadil team, alebo sám to tak riskol?

Inu to je tak, kdyz si pilot hraje na inzenyra a blbne z toho.

Chapu ze nema surovou rychlost na teammate v kvalde, ale kdyz uz se po dlouhe dobe zadari a ma pozici, tak vsadim na konzervativni strategii a odpracuju to ne? Takhle zazdit druhe nejrychlejsi auto na rostu, jen abych se nenadrel, to je ostuda.

Odchazi pryc a team mu pripiskava jak muze, sef teamu proziva osobne kazde selhani sira a stejne to nestaci.

Nebejt toho jak Mercedes vydrbal s Russellem v Belgii, tak uz s trapicim se pilotem, se ktery ani sam Mercedes moc nepocita, prohrava o 14 bodu. Tohle se dit Maxovi, tak ho britsky media krizujou.

Az se cloveku vkrada myslenka, jestli na to opravdu kasle nebo by uz mel jit do duchodu. Mohl by se inspirovat treba u Alonsa, nebo Maxe. Takhle se bojuje kdyz pilot nema nej auto.

Ale tak je to Hamilton, ten se z toho vykeca.

1 Like

Timurko klasický provokatérko. Píšeš tu asi piatykrát za tento víkend že je mercedes druhý najrýchlejšie auto a že ho zazdievajú len jazdci. A znova to nikoho nezaujíma. Nikto sa nechytí, celkom smutné že? Ľudia ťa majú prečítaného, ​​že si falošný “slušňáčik”, tak sa s tým zmier. :yawning_face::yawning_face:

Choď spať už ti to lezie na mozog. Pritom vieš byť dobrý diskutér keď chceš. :hugs:

1 Like

Ne, snazim se proste byt slusnej. To vis no. Smir se s tim. :grin:

Zavod Singapur 2024 zisk bodu.

McLaren 40 b.
Mercedes 20 b.
RBR 19 b.
Ferrari 16 b.

Toliko fakta ze zavodu.

Pokud bychom brali stejne bodove zisky z kvalifikace, potom. … To jen tak pro legraci. :wink:

McLaren 35 b.
Mercedes 27 b.
RBR 18 b.

Nejak se nam to na tom cele nemeni, co? :wink:

At na to koukam jak chci, tak furt mi vychazi Mercedes jako druhe nej auto. A mam to podlozene daty. To co tu vypisuji Hamfans jsou jen pocity a dojmy. Jde jen o to vytvorit pribeh, proc to Hamilton vore. :grin:

Dobry diskuter jsem. A nemam problem uznat argumenty protistrany. Ale argumenty a fakta se u Hamfans az na necetne vyjimky nevyskytuji. To je pak tezke. Ja totiz nemam problem jeho sirstvo pochvalit, kdyz jede dobre. Jenze holt vetsinu sezony moc dobre nejezdi.

Spat jdu, ale na mozek mi to neleze. Naopak. Zavody se mi libi cim dal vic. A i vykony sira Larbalestiera. Jen houst a vetsi kapky. :grin:

Dobrou noc.

2 Likes

Bodový zisk nemusí plně korelovat s tím jak je auto rychlé. Myslím že málokdo by souhlasil s tvojí tezí že Mercedes bylo druhé nejrychlejší auto v Singapuru.

2 Likes

stači sledovať live timing a každý vie že 2 najrýchlejšie auto bolo Ferrari

Live timing to jasne vidí to máš pravdu ale F1 sa od samého začiatku jazdí na body. História sa nepýta kto mal v 84 alebo v 96 či 58 lepší live timing každého zaujíma Live timing len v danú chvílu v tréningoch v kvalde a počas preteku samozrejme aj celú danú sezónu je to dobrý ukazovateľ kto je aký rýchli. Len v Januári už má každý v P éčku aké boli LT. Tými to zaujíma, to je jasné, ale diváka absolútne nie, iba tých najväčších šprtalov, ale to len zo začiatku novej sezóny a potom ako som písal vyššie F1 sa hrá na body a postupne každý si pamätá len majstra , víťazstvá a pár havárií alebo niečo mimoriadne. Pravda je asi na oboch stranách ale iba teraz v túto sezónu lebo o tri roky neskôr si budeme pamätať to čo písal @tiMur a to sú body a celkové poradie.

Lt neni jednoznacny ukazatel rychlosti. Jednotlive vozy mohou a casto maji vykonovou spicku jinde. Nektere v porovmani s konkurenci funguji lepe plne natankovane, nektere s cervemymi pneu, nektere s hardy.

Perfektne to bylo videt v Silverstone. Zpocatku Mercedesy odjizdeli, se zmenou pocasi je predjel Lando, Max se jevil ztracene.

Po Hamiltonove prezuti na cervne se k tomu necha vyprovokovat i Lando a je nakonec predjet Maxem na bilych a Hamilton vyhrava na cervenych a jezdi casy jako Max. Russell je out. Jenze nej casy jezdi Oscar v zaveru na zlutych. Kdyby je mel Lando, vyhral by?

Sleduji LT neustale. Ale stanovit z toho rychlost je obtizne. Nevime kdy v jake fazi jezdec zabral. Byl RBR rychlejsi nez Ferrari? No asi ne. Baku ukazuje, ze auto je tak nevyzpytatelne ze jsou to drobnosti ktere rozhoduji o uspechu.

Bylo Ferrari rychlejsi nez Mercedes nyni? No mozna ale podle me ne. Kvalda sla za Mercedesem, ano Ferrari pravdepodobne chybovalo, jenze to pri zavodni strategii i Mercedes.

Jejich pilot voli spatne pneu, zdrzuje teammate a po prezuti auto na bilych nefunguje dle ocekavani. Leclerc je v trafiku a klidne mohl team vymeknout a zavolat ho do boxu drive. A mohl to byt uplne jiny pribeh.

Takze klidne bylo mozne, ze Mercedes mohl solidne fungovat na konci na zlutych, ale nemohl tuto strategii pouzit a my se to nikdy nedozvime.

Nicmene samozrejme LT je validni argument, ale neni vsespasny.

1 Like

Nemyslím si že z včerejšího sledování LT bylo určit rychlost Mercedesu tak obtížné, udělal jsem si celkem přesvědčivý obrázek že byli rychlostně spíše čtvrtým týmem i když získali druhý nejvyšší počet bodů. Jako ten závod byl včera, ne před 10 lety.

ale kdeze. on to myslel, s ohladom na formu ferrari :grin: