Hamilton bol podľa Brundla nespravodlivý k inžinierovi: Dával mu len relevantné informácie | Magazín F1 - F1online.sk

Lewis Hamilton má za sebou nevýraznú premiéru vo Ferrari. Jeho výkon na Veľkej cene Austrálie nepriniesol nič, čo by sme mohli vypichnúť. Sedemnásobný šampión si zvyká na nové prostredie a zdalo sa, že v Albert Parku ho nedostal do pohody ani jeho inžinier Riccardo Adami. Ten však podľa Martina Brundla odviedol dobrú prácu.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/191006/hamilton-bol-podla-brundla-nespravodlivy-k-inzinierovi-daval-mu-len-relevantne-informacie

5 Likes

Asi nic s toho nebolo tak katastrofalne ako to ze nesli prezut ked mali. Dufam ze sa poucia a konecne ferrari prestane robit tieto kiksy.

2 Likes

Prosím ťa, Ferrari sa učia už roky a stále tie isté chyby.lujzo skončí ako Seb demotivovaný a sklamaný

1 Like

Přesně tak. Pokud by skončil jako Seb-mohl by ještě být rád. Osobně silně pochybuji, že se mu podaří vyhrát 14.závodů a v MS skončit dvakrát jako vicemistr. :slightly_smiling_face:

1 Like

Ferrari nestratilo vela pozicii riskantnou strategiou. Tak 2 max 3. Jazdili slabo uz pred tym. Ja by som im to az tak nevycital, ale preco neskusili jednym autom jednu a druhym inu strategiu?

Kazdy zavod prset nebude, maji sanci.

FER ma vraj vaznejsi problem,ako je len netrafenie strategie. Prevodovka je nachylna na narazy do podlahy, ked je auto posadene nizko. Z tohto dovodu museli v sobotu zvysit svetlu vysku, preto stratili v kvalde a boli pomali aj v pretekoch. Je otazne,ci to budu vediet vyriesit za tyzden, preto asi aj v Cine budu musiet nastavit auto vyssie. Toto je zasadny problem.

Btw. ak ma niekto presnejsie info,tak ich sem hodte.

1 Like

Zaujimave info.
@Nordotor vies o tom nieco? :slight_smile:

Někde jsem četl, že to bylo kvůli převodovce. Někde jsem četl, že bylo velké opotřebení planku.
Tak či onak by to mělo být kvůli špatnýmu zadnímu zavěšení.
S tím bude souviset i zoufalý Haas, který má zadní zavěšení Ferrari.

Na to, ze mali ist proti McLarenu pomaly na titul, tak dost bieda takyto problem hned na prvej VC. Klasicke Ferrari. Pred sezonou idu na titul a realne tempo nikde.

1 Like

Tak ak Ferrari budúci rok zas postaví motor za hranicou pravidiel (ako kedysi Sebovi), tak… :wink:

Myslím, že Hamilton ešte rok vo Ferrari (resp F1) vydrží (kvôli novým pravidlám), aj keby táto sezóna dopadla biedne.

Kdyby neco skoci zase do Mercedesu.

Myslím po psychickej stránke, do Ferrari prišiel vysmiaty plný elánu a odchadzal ako kôpka nešťastia

Hovoria sa zvesti s tou zadnou nápravou a prevodovkou, ale Sauber takýto problém nemá. Takže priamo prevodovka to nebude. Po VC Číny budeme múdrejší, čo sa tam stalo. Ale zase takýto problém ani v testoch nemali a to jazdili dosť nízko.

3 Likes

primadóna.
ak rychlo nezrychli a nenajde vnutorny pokoj, bude mat rychlo novu prezyvku. ako, vyziadat si radiovy klud v takychto podmienkach je pomerne bezne, ale ak mu inzinier povie nech stlaci gombik, tak ma kua stlacit gombik. na nastudovanie volantu mal cely rok.

Nesmysly, proste spatna reakce tymu na zmenu okolnosti, chce to lepsi pripravu, zase se toho tolik behem zavodu stat nemuze.

Nepremyslet, jednat.

Tak dufajme, ze to bola len jednorazova zalezitost.
Kto vie, ci citlivost prevodovky na narazy suvisi s elektronikou, alebo s mechanickymi dielmi. V kazdom pripade tam nieco nebolo v poriadku.

Ja nerozumiem úplne prečo sa na neho osoptil.

Veď mu dával radu čo s autom aké dostane pilot 20x za VC co ma stisnnuť a co ma urobiť