Fittipaldi o Alonsovi: Konkurencieschopný môže byť ešte päť rokov | Magazín F1 - F1online.sk

Otázka športovej dlhovekosti sa v ostatných rokoch stala predmetom priam vedeckého bádania. Ako vysvetlíte, že velikáni ako Roger Federer, Tom Brady a ďalší dosiahli obrovské úspechy aj po tridsať päťke a konkurovali omnoho mladším súperom s kratšou históriou zranení? Motoršport je predsa len o niečo odlišná disciplína, ale aj tu nájdeme príklady, keď muži po štyridsiatke získavali tie najväčšie úspechy. Jedným z takých je aj Emerson Fittipaldi.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/92314/fittipaldi-o-alonsovi-konkurencieschopny-moze-byt-este-pat-rokov

Tieto vyjadrenia su carovne.
Ak by Aston Martin neurobil tak skvely technologicky pokrok, Fernando by jazdil v strede pola.
A Emerson by onho ani nezakopol - zrazu je zaujimavy.

1 Like

tieto kecy by si uz fakt mohli odpustit… Alonso bude konkurencieschopny dovtedy, kym bude auto v ktorom sedi konkurencieschopne. Ja by som vazne vazne chcel vidiet, ako by zajazdil v poslednej dobe najkritizovanejsi jazdec - Latifi, keby ho dali do perezovho/ver auta… imho by jazdil o 2 triedy lepsie ako jazdil. Mohli sme to vidiet napr. na Bottasovi, z top2 pretekara sa zodna na den spadol na koniec pola, lebo auto. V 2009 Massu trafila struna do hlavy, tak namieto neho dali Fisichellu… v SPA skoncil skoro 1. na ForceIndia, Rai ho horko tazko LTT predbehol… prestupil dalsi zavod do toho cerveneho srotu a bol v ritkarovciach.
Takze… auto je daleko daleko dolezitejsie ako sofer.
inak skoro si zelam, aby Stroll mal nejaku…ehm aby zostal na PN a vratil sa na 2-3 zavody Vetel. Nemyslim, ze by sa v dnesnom aute trapil tak, ako sa trapil v minulom.

Emerson mluvil o Alonsovi dobře i loni, jen ty pódia přišli nějak dříve než všichni čekali :smile:

Bývalý brazilský závodník s italskými kořeny se sám označuje za “velkého podporovatele” Fernanda Alonsa, který i přes vysoký věk patří “k tomu nejlepšímu”, což současný startovní rošt nabízí. Navíc věří, že ještě dlouho to bude platit.

„Já jsem vždycky říkal, že Fernando je chlapík, který začíná na ocase a končí v čele. Z historického pohledu to měl vždy nejraději,” říká Fittipaldi . Alonso má před sebou další takovou výzvu, jejímž cílem má být dotáhnout Aston Martin k trofejím. Motivaci na to jistě má. „Jakmile přijde den, kdy nebude mít motivaci, tak skončí. Nicméně, každý, kdo dnes vstoupí na trať, ví, že stále má na vítězství a stále je motivován.”

Já to říkám dlouho, nejdůležitější je hlad, zdraví a um :wink:

Latifiho pozicia v historii F1 je dnes uz legendarna a nanajvys spravodliva.
Je to karma za Timo Glocka.
Dakujeme.

V F1 sa nekonci pretoze pilot fyzicky nestiha na trati. Tam sa konci koli strate motivacie. 15 rokov zivota v hoteloch asi da zabrat (neviem, nezazil som, ale pocul). Alonso moze este jazdit niekolko rokov na rovnakej urovni ako teraz.

1 Like

Skončí pří■■■ sezonu, to totiž vyhraje titul :heart_eyes: Je stále nejlepší.

1 Like

Tohle říká fanoušek Mercedesu? :grin: Po dlouhé době má Alonso auto na boj s Mercedesem, dvakrát dojede před ním a ty se z toho celej pupínkuješ jak je to jen autem :joy: Jo, mít auto o 2s před ostatníma to je vončo, ale bojovat s podobnou technikou to se ti hned hroutí svět :grin:

No auto umí v F1 dělat rozdíl 3 sekundy, jezdec sotva 3 desetiny, blik :wink: Ovšem Alonso měl svým autem nad Mercedesem mnohem menší náskok než tomu bylo dlouhá léta v opačném gardu. Tady jezdci Mercedesu rozhodně nejsou bezbranní, tak se přestaň uklidňovat jak Alonso nemá na vítězství a zkuste zabojovat alespoň o to pódium.

No ztráta na RedBull je zatím nebojovatelná, je potřeba sklonit hlavu a dál makat. Přibližujeme se, my jo :muscle:

Už bojuje od začátku sezony, jen jim to zatím lepším výkonem vyfoukl Alonso s Astonem.

1 Like

Panejo, Reuteman si vyjel ve 42 letech titul 81, jen mu jaksi zrusili vysledky z uvodniho zavodu, kdyz mas auto tak letis, to je jasny…

To vypadá že pod George tu nezbylo vůbec nic :thinking:

Tak aspoň že mám ten screen :face_with_monocle: