To jestli je auto legalni nebo ne rozhoduje FIA. Pokud vime tak McLaren v posledni dobe nemel zadne DSQ kvuli legalite auta. To je tusim domena predevsim Mercedesu a Ferrari.
Zatim to tedy vypada, ze McLaren opravdu odvedl skvelou praci. A souhlasim s @raptor22 poznamkou, ze odchod Newey nebyl az tak zasadni. Problemy RBR se objevovaly uz v polovine roku 23 a ani pritomnost Newey v 24 by to nemusela zmenit.
Reseni McLarenu je evidentne vynikajici. O titul si to rozdaji dva piloti. Protoze priznejme si Maxova schopnost udelat ze sveho teamoveho kolegy neschopneho bridila ubirala na napeti.
RBR a nejen on, hleda reseni tu v brzdach, tu v prednim kridle, tu v zadnim kridle. Treba je reseni v prostinkem duvodu, ze McLaren je proste extreme rychle auto. To ze to v kvalifikacich jeho jezdci nepotvrzuji je druha vec. Spousta analyz a i sami piloti McLarenu uznavaji, ze v kvalifikacich chyby delaji. Tam se totiz jede na Max
a pilot musi byt perfektni. Coz evidentne piloti McLarenu nejsou.
V roce 2023 byl RBR v zavodnim tempu v rukou Maxe nezastavitelny. Pokud mate rychle auto, tak si v zavodnim rezimu muzete dovolit zvolnit. Pak to vypada jak moc setrite pneu. Prevaha McLarenu, ktera nyni byla v race minimalne 0,7 s na kolo, pilotum McLarenu umoznuje nektera jejich zavahani uspesne resit.
At tak nebo tak, piloti McLarenu a i cely team si vedou dostatecne zdatne a zkusene aby vesli jak PK, tak mistrovstvi sveta jezdcu. Maji oba piloty na prvnich dvou mistech, coz je jednoznacne znamka uspesneho teamu. Gratulace.