Ferrari opäť úraduje: Leclerc si nevie vysvetliť, prečo dostal studené pneumatiky | Magazín F1 - F1online.sk

Ferrari má hlavu v smútku. Frédéric Vasseur si už od začiatku letnej prestávky mädlil ruky a tešil sa do Singapuru na trať, ktorá má monopostu SF-24 vyhovovať azda najviac z celého kalendára. Nakoniec budú červené monoposty štartovať až z piateho radu. Charles Leclerc ukazuje prstom na prípravu v garáži.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/172608/ferrari-opat-uraduje-leclerc-si-nevie-vysvetlit-preco-dostal-studene-pneumatiky

To sa neda pochopit,ako iba ako zamer zo strany niekolkych ludi z Ferrari,ktori pravidelne tak potapaju stajnu…Deje sa to uz roky,ja som si to vsimol uz pri Alonsovi,rok 2010 je pamatny,ked mu z boxov neustale tvrdili ,ze ma cas na predbiehanie a nakoniec skoncil ako porazeny.

1 Like

Končím s Ferrari toto mal byť double a oni to takto ■■■■■■■■ už nikdy nebudú majstri to je jasné toto je hanba na 100.rokov

Počkať, to akože Charles nebude tento rok WDC?

Ked som videl ako poslali nepripraveneho Leclerca do Q3,tak bolo jasne,ze to uz nie je neschopnost,ale jasny zamer,aby nevyhral kvalifikaciu…

Pockej do pristiho roku.

Tak Ferrari má každú sezónu jedny, možno dvoje preteky, kde sa im doyebe úplne všetko, piloti ■■■■■■■ autá v tréningoch, alebo v Q a k tomu ešte stratégovia v pretekoch excelujú jak amatéri…
Ale že si to vyberú zrovna na víkende v Singapure, kde majú snáď jedinú šancu v kalendári na double, je smola na eNtú…
Ozaj, načo je tam vlastne ten Vasseur? Či len tak? Do počtu?
V každej priemernej firme by ten, čo má na starosti zahriatie pneumatík v boxoch dostal hodinovú výpoveď, ale tuto sme vo Ferrari, nenechajte sa rušiť, Taliani pošahaní :triumph:

Ono je to fakt smola, alebo čo. Je video z onboaedu v garáži kde mechanik stále odpája predný kábel dečky a zapája a stále nefunguje no.

Vidíš. Mechanická chyba a ďalej neviem, čo sa dialo. Nemali to dopustiť. Ale zjavne sa niečo ťažko ■■■■■■■■■ ked2 dečky nefungovali x.com

Nefungujuce ohrievace predsa mali nahradit nahradnymi. Ak ich nemali,mali pouzit Sainzove,ten ich uz nepotreboval. Zial kreativita vo Ferrarku nie je bezna.

1 Like

Zase takova tragedie to neni, jestli ma LEC win auto za par kol je nekde vepredu, to same plati u Sainze. Norris minule to pekne potahl.

No tu je ten problém oni doniesli dečku na ľavú prednú od Sainza, ale ani tá nefungovala. Takže problém s napájaním adi?

2 Likes

Lenže v Singáči sa nanič predbieha, ale uvidíme.

V Baku se predbiha jeste hure.

tu neni 2km rovinka jak v baku

Neni, ale to se furt neco vymysli, tam je to a tam zase tohle neni, auto vypada dobre, za chvili to zacne.

Inak dnes sa Charles vyjadril, ze vcerajsia chyba v kvakde ide na jeho triko. Vraj problem s nezohriatymi gumami nebol taky zavazny, ako si myslel. Vraj boli len o 2-3 stupne chladnejsie, co dorovnal agresivnejsim zohrievanim na trati.
Problem bola jeho chyba v 1.kombinacii zakrut. Vyzera to tak, ze sa unahlil v urceni priciny slabej kvaldy.

3 Likes

Hlavne je to jedno kdyz zaostal za NOR o 63s a to nemuze byt jen tim ze se v Singapuru spatne predjizdi, nikde nebyl zasekly, mohl letet.

Nemôžeš sa pozerať na to takto. Proste vo Ferrari sa nehovorí, že za to môže Ferrari. Doslova je záznam kde menia dečku a 50x odpájajú a prepájajú kábel. 2-3 stupne sú moc v tejto ére. A nepovedal, že neboli. Povedal že boli, on to aj Fred vpodstate potvrdil. Len Leclerc mohol ísť opatrnejšie a skončiť P5-6 a štartovať tam. Ale on sa proste neuspokojil a skúsil to, kde porušil limity a dovidenia. Za to sa mohol prepáčiť. Ale proste aj po včerajšku a tam enormnom tlaku tím, to zobral ako správny leader na seba. Reálne jemu to nič neuškodí. Vnútri vedia čo sa stalo a čo treba urobiť lepšie (inside hovorí o zlyhaní dečky ľavej prednej a náhradná od Sainza nebola zahriata a za trvanie RF sa nestihla zahriať). Tím to morálne podporí, že zoberie vinu na seba a budú si ho vážiť, že ich chráni. Obecne to je Leclercova mentalita. On veľa krát berie vinu aj za to, za čo nemôže.

Alonso 20 dačo kôl. Mňa udivuje. Sleduješ vôbec závody? A vieš koľko tento rok znamená track position?