Ferrari má pred víkendom jasný cieľ: Získať čo najviac bodov | F1online.sk

DomovSprávyVýsledkyPilotiTímyKalendárPartneriLive

redakcia@f1online.skRSSZásady ochrany údajov© 2020 F1online.sk

Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/5165/ferrari-ma-pred-vikendom-jasny-ciel-ziskat-co-najviac-bodov

Paráda chlapci, takto to má vyzerať. Myslím diskusiu a fórum :heart_eyes:
Inak Ferrari by v Maďarsku mohlo byť už trochu lepšie.

3 Likes

to si snad robite srandu s touto diskusiou? :slight_smile:
to ktoreho iniciativneho i…a napadlo nasadit? ved je toto totalne odveci a asi jedna z najhorsich foriem diskusii aku som videl

1 Like

Asi je to len vec zvyku, či? Ale tiež niečo takéto vidím prvýkrát a sám som zvedavý, či si zvyknem :slight_smile: Azda áno.

1 Like

Ten nový formát je atypický a asi chvíli potrvá, než si na něj zvykneme. Výhodou je, že nabízí vysoký komfort vlastního psaní a některé zajímavé vychytávky, nevýhodou nutnost psát v jiném okně. Bez ohledu na cokoli oceňuji snahu redakce reagovat na podněty uživatelů. Zkusím se s tím sžít, věřím, že to půjde.

1 Like

Je to parada :+1:
super stranka a super diskuzne forum

2 Likes

A jinak k věci: pro Ferrari by tato trať měla být milosrdnější než Red Bull Ring. Zdá se, že rudí mají aktuálně nejslabší motor v poli, rozhodně ztrácejí na Mercedes i Hondu, možná jsou zhruba na úrovni Renaultu. Hungaroring ale rozdíly ve výkonu motoru trochu maže, naopak je citlivý na přítlak, který Ferrari proti loňsku zvětšilo. (Byť Sebastian si v Rakousku stěžoval i na to, že přítlak není dostatečný.)

1 Like

to je vec zvyku,
chalani to nasadili velmi rychlo, urcite to doladia nieco vymyslia aby sa dalo reagovat inline pod clankom.
je to lepsia platforma ako disqus a nema zmysel vymyslat a hlavne udrziavat vlastne technicke riesenie.

1 Like

Nič nie je dokonalé, ale táto alternatíva zatiaľ najviac vyhovuje požiadavkám, ktoré na diskusiu máme.

  • kontrola nad tým, kto sa registruje + silné právomoci smerom k užívateľom, aby sme to tu vedeli udržať na nejakej úrovni
  • notifikácie a prehľad správ na jednom mieste
  • možnosť editácie príspevkov
  • všetko v našej réžii
  • pomerne populárne riešenie, teda má aj dostatočnú programátorskú podporu a dokumentáciu

Má to aj nevýhody, chýba mi tu možnosť prispievať rovno pod článkom či vlákna, ale ako hovorí @helmutko je to o poznanie šikovnejšie ako pôvodné wordpress komentáre. A vývojom tejto ďalšej funkcionality nestrávime polovicu roka.

Sme však otvorení aj iným riešeniam a netrváme na ničom, budeme radi za každý konštruktívny názor.

1 Like

na toto sa zvyknut neda, tu sa niekto nasilu snazil spojit 2 veci do hromady diskusiu pod clankom s klasickym diskusnym forumom a podarilo sa mu to fakt najhorsie ako sa dalo :slight_smile:

dalsia vec co sa ukazala po tvojej odpovedi je, ze odpovede niesu odsadene a to znizuje prehlad

diskusia pod clankom ma byt jednoducha, netreba aby mala miliony “vychytavok”

1 Like

Myslím, že ty kladné stránky převažují a i pro samotný web je dobré, že diskuse už není z technického hlediska jeho Achillovou patou. Rychlost, s jakou redakce zareagovala na naše připomínky, je obdivuhodná. A dál už je to na nás, aby ta diskuse byla hodnotná i po obsahové stránce a doplnila vysokou úroveň webu.

1 Like

nove prispevky sa zobrazuju v poradi, ale daju sa rozbalit aj ako reakcie
vyhoda je v tom, ze sa lepsie diskutuje k teme a nie je tendencia vytvarat viacere vlakna v ramci jednej diskuzie.
podla mna je to lahsie moderovat.

1 Like

je to open source discourse, vsak?

1 Like

Áno. Aj to je výhoda, že postupne, dúfam, zvládneme dorobiť pridávanie komentárov priamo pod článkom.

1 Like

ake su vlastne tie kladne stranky tohto riesenia? ja ich akosi nevidim, ale zato vidit dost tych negativ a tie su dost velke

ako diskusia k clankom je to neskutocne neprehladne a co ine moze byt to hlavne ako prehladnost? moze to mat milion vychytavok(ktore aj tak vyuzije par percet ludi), ale ak je to neprehladne tak je to na …

1 Like

prispevky odsadene su, ale musis si ich rozbalit pod vlastnym prispevkom,
k tomu sa zobrazuju ako najnovsie dole.
je to trocha nezvyk, ale ma to aj svoje vyhody.
podla mna to bude super ako live diskuzia k pretekom, kde uvidis kazdy prispevok bez ohladu v ktorom vlakne je.

1 Like

ale diskusia pod clankom nema byt ako live diskusia
a preco by som si to mal rozbalovat? to sa ma hned zobrazovat podla vlakien a odpovede maju byt odsadene

1 Like

Tiez si myslim. Ferrari by mohlo byt treti najsilnejsi tim. Tazko odhadnut Racing Point.

1 Like

mne chyba na hlavnej stranke, nejaka mala ikonka alebo ako to nazvat, k clankom, o pocte komentarov

2 Likes
  1. Vyzerá to divne
  2. Veľké obmedzenia na zobrazované meno (musí končiť písmenom/číslom, nemôžu byť 2 špeciálne znaky po sebe), takže som bol nútený vymyslieť nové meno ( #underscore##underscore#I#underscore##underscore# :arrow_right: II_II_II_II_II )
  3. Ale aspoň sa mi konečne vôbec dá pridať nejaký komentár, čož doteraz nešlo ani náhodou.
1 Like