Ferrari dnes na okruhu v Mugelle testuje nové zadné zavesenie | Magazín F1 - F1online.sk

Piloti Ferrari sa dočkali. Charles Leclerc a Lewis Hamilton vo štvrtok na okruhu v Mugelle testujú nové zadné závesy, ktoré nielen oni, ale najmä fanúšikovia talianskej stajne netrpezlivo očakávajú už celé mesiace. Čoskoro sa dozvieme odpoveď na otázku, či nové zavesenie dokáže odstrániť problémy Scuderie a či ešte v tejto sezóne potrápi McLaren.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/207915/ferrari-dnes-na-okruhu-v-mugelle-testuje-nove-zadne-zavesenie

Pokud jsou tyto vylepšení tak významné jak se říká, čekal bych i větší zisky, třeba 2-3 desetiny.
Uvidíme …

Ona i 1 desetina je giga v dnešním rozložení sil.
Kdyby to byly 3, tak by ještě skoro útočili na titul. :grin:

Budete valit bulvy :sunglasses:

Ferrari nepodceňuji. Oni to auto asi nemají úplně špatné. Akorát je limitovalo zavěšení a museli jezdit výš. Teď si mohli otestovat nové zavěšení, které to má vyřešit.
A hlavně mají Hamiltona.

1 Like

Přesně, mají Hamiltona :muscle: :slightly_smiling_face:

Tak Hamík to neměl úplně jednoduché.
21 víme, pak špatné auto, poté ho neposlouchali ve vývoji a auto bylo stylově opačně než vyžaduje.
K tomu Georgik a Charles jsou skvělí, mladí a hladoví jezdci.

Toto je prvé reálne vylepšenie alebo obecne prvý celkový vývoj dôležitého komponentu od Loica Serry

2 Likes

Jsem na to zvedavej, ve Ferrari to letos jako jedini krome Mclarenu jeste nezabalili, uvidime jestli je to posle dopredu, kdyz nic tak aspon nabrat porci sebeduvery.

1 Like

Väčšina úprav prebehla pod opláštením, ale zopár je aj viditeľných

1 Like

Telemetry data shows that the new suspension is working in synergy with the new floor introduced in Austria and is providing positive signs. The new package offers an improvement of approximately 0.1 seconds.

Snad to otestovali pořádně.

0,1s je ale zlepšenie Max času, tam najväčší dopad by mal byť, že môžu dať auto nižšie a zmenili aj power steering. Reálne toto môže znamenať omnoho viac, lebo jazdec bude môcť viac zatlačiť

1 Like

Ferrari je jediný tim, čo vyvíjal na odchádzajúceho jazdca

1 Like

Diletanti, skoda slov

1 Like

Ale bola tam úvaha, že tým ako Carlos priznal že necvičí moc krk, tak to riadenie je príšerne ľahké a nemá takú potrebnú silu a to napr pri precíznom zatáčaní dosť vadí Hamovi a Leclercovi, že oni preferujú tuhšie riadenie