F1 čaká už tento víkend veľký zlom: Ako sa zmenia testy flexibility predných krídel? | Magazín F1 - F1online.sk

Veľká cena Španielska môže byť v tejto sezóne Formuly 1 zlomová. Presne po tretine ročníka vchádza do platnosti nová technická direktíva, ktorá má za úlohu klepnúť po prstoch tímom, ktoré až príliš využívali flexibilitu predných krídel. Ako vlastne tímy z tejto flexibility profitujú a ako budú vyzerať nové testy?


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/201982/f1-caka-uz-tento-vikend-velky-zlom-ako-sa-zmenia-testy-flexibility-prednych-kridel

Malo to byť prísnejšie ako o tých pár milimetrov. Mám pocit, že Mcl to dostatočne neovplyvní a potom zmysel tejto direktívy prestane mať hlbší zmysel.

mali by to prestat merat a nech sa kridla ohybaju az do plocha na rovinke. v zakrutach by potom loga sponzorov pekne vyskakovali a aerodynamici by mali zas tazsiu pracu pri hladani, ktoru tuhost maju priniest na ktoru vc. a pre fia o starost min.

1 Like

A prečo by to malo ovplyvniť práve Mclaren? Pretože majú najlepší monopost, tak ho treba umelo spomaliť a obmedziť? Nie je F1 náhodou o súťaži, kde majú jednotlivé tímy prinášať vylepšenia, ktoré ich posunú vpred? Propomína mi to “hon na čarodejnice”.


PredPřední křídlo McL pro Barcu

1 Like

Ono to bohužel v F1 takto funguje … když vymyslíš něco zajímavého, tak to hned zakážou (foukané difuzory, f-duct, DAS, …)

1 Like

U DAS to bylo ještě horší v tom, že to měl Mercedes schválené od FIA, ale po vyplakání od Ferrari a RBR se to zakázalo od další sezóny