EisKing DEBRIEFING 9/17 – Masaker v Mugelle! Kto bol na vine hromadných kolízií? | F1online.sk

Televízny komentátor Števo Eisele a pretekár Josef Král v najnovšom vydaní EisKing Debriefingu analyzujú Veľkú cenu Toskánska v Mugelle.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/11302/eisking-debriefing-9-17-masaker-v-mugelle-kto-bol-na-vine-hromadnych-kolizii

Toto si prosím pustite všetci čo tu zvyknete nakladať Russellovi. A v poslednej dobe aj mne ako ja nerozumiem pomaly ničomu. Toto presne ja Vám stále rozprávam…dookola a dookola ! Konečne to niekto povedal tak ako to je.

Akú hranu on dlhodobo ide a že ťažko nad tým čo je možné, ako nakladá kolegovi a ako to svedčí o tom že ide objektívne Ďaleko pred možnosťami auta … a ako ho ďalej nepúšťa Williams. Ako z toho celého pramenia aj chyby, lebo hrozne hrozne chce tak ako včera…ak by vedel že šanca príde o pár dní znova je to iné. Ale on vie že ona už tento rok znova prísť nemusí… To je vec ktorá by s a v aute ako AT či RP absolútne eliminovala a ostal by len dobrý pilot. Som rada aj za to že Pepa povedal, že od Hulkenberga (kde ho mnohí aj tu pomaly posielate) má teda ďaleko. po dvoch šanciach v Aute ako Williams totiž nemôžme odpísať 22 ročného chalana.

Zároveň sa potvrdilo aj to čo vravím vždy Russell je rýchly, normálne s minimom chýb a hlavne veľmi inteligentný pilot kt. vie kde je problém vie ho identifikovať a aj pomenovať…bohužiaľ s tým Williams nerobí nič…nie je to v jeho možnostiach schopnosti GR využiť.
A aj to že ho ničí manažment kt. má lebo v tomto aute už bude len a len horšie a už bude jazdecky len strácať. A potvrdilo sa aj to čo vravel Bretnix…že pilot potrebuje pocit čiastkového úspechu, u Russella ten aj vďaka tomu kde je neprichádza a to ti nepomáha najmä mentálne lebo vidina neistej budúcnosti o rok a pol je ozaj dosť málo. Navyše keď vieš že aj na to potrebuješ v tej technike čo máš aspoň aké také výsledky ale bez chyby kt. však na hrane prísť môže.

Pepa dnes povedal presne to čo Vám ja trieskam o hlavu už 9 preteky.

Včera už to frustrácia bola…a evidentná. Taká akú som u neho dlho nevidela…dokonca už vynadal inžinierovi, že nech ho už nechá na pokoji.

A zároveň Pepa potvrdil aj to, že to bola tentokrát zhoda okolností nie až tak jeho vlastná chyba.
A zároveň aj to ako veľmi mohol za ten reštart a tú nehodu.

a teraz sa budeme modlit k tomu co povedal Pepa?
uz by si sa mohla zobudit. Nikto tu Georga nehejtuje, len par ludi ma nazor, ze este musi svoje kvality potvrdit v lepsom aute proti lepsiemu kolegovi ako su jednoruky pretekar a mega platic bez stipky talentu.

Nie len som sa snažila povedať že nemyslím si to len ja a že si za svoju situáciu rozhodne nemôže tak celkom sám a že pilota ovplyvní aj X iných faktorov čo nemá v rukách ako auto či frustrácia kt. po čase v situácii v akej je Russell príde akokoľvek mentálne silný by bol.

Mimo to ty to nerobíš…ale zopár takých čo z neho pomaly Hulkenberga či Wehrleina spravilo sa včera našlo. A aj po tom čo predviedol a že takmer do konca to malo od zlého ďaleko bola jeho vina takmer všetko čo sa tam včera stalo. A našli sa aj taký čo ho pomaly odsúdili na večný osud vo Williamse. Znova netvrdím že sa to týka teba ale zopár takých tu je. S niektorými diskutujeme ( a v tej skupine si aj ty aj Max is faster a aj zopár ďalších) a o mnohých vecí to donútilo ma sa zamyslieť kde je pravda. Včera si videl, že som nemala problém uznať, že máš pravdu aj ty keď to bolo jasne vidieť. Ale u niektorých sa to proste nedá a reagujú už aj osobne a aboslútne nie k veci, poprípade neberú žiadne aj podložené argumenty. A včera tu padali aj slova ako absolútny výbuch či zlyhanie.

Navyše som sa snažila poukázať aj na to že nie som evidentne jediná čo si toto všetko myslí. A neuveríš že je to celkom fajn počuť od fundovaného človeka, že ten jeho názor je celkom podobný tvojmu. Najmä keď ti za čokoľvek pozitívne všetci nakladajú stále tie isté argumenty. Že potrebuje lepšie auto je jeden z nich a ozaj objektívny…avšak sú tam aj také kde nevieme či je to pilotom alebo autom a stále sme aj tak v kruhu lebo podľa mnohých je to vždy pilotom a Williams sú schopný označiť pomaly za lepšie auto ako Ferrari. V konečnom dôsledku sa síce dohodneme že potrebuje lepšie auuto ale potom príde ktosi kto zadrie že si nezaslúži ani to. Keď vkuse čítaš to čo tu niektorí produkujú a ako majú tendenciu vyvrátiť čokoľvek pozítivne čo tu napíšem. A vadí mi aj ten dvojitý meter čo tu panuje u Russella sa vyzdvihujú len chyby (asi to je aj tým Aže v poslednom aute ho nikto moc nesleduje) ale u iných len to čo sa podarí…A aj to že objektívne okolností pre mnohých nie sú podstatné (opäť netýka sa to teba). Ja Vám názor určite neberiem je to legitímne že máte iný a v tom čo si uviedol nemám problém povedať, že určite aj správny. A vieš potom zrazu príde toto a je to trochu zadosťučinenie.

Myslím si, že George Russell není na fóru předmětem nějakého “hatování”, byť souhlasím s tím, že hodnotící soudy, které na něj směřují, jsou příliš jednostranné a vystavěné na negativním základě, na zdůrazňování toho, co se nepodařilo. Vzhledem k tomu, že dojet na bodech mají v posledních závodech problém i piloti jako Vettel a Leclerc, o jejichž schopnostech nemůže nikdo pochybovat, je ten skeptický postoj k Russellovi, jehož auto je ještě horší než momentální Ferrari, a to trvale, téměř až naivní,

Jenže to je právě to. Když dá Kiks najevo, že George Russell by si zasloužil místo v lepším týmu (a klidně vedle silnějšího kolegy), s tím, že dál to bude na něm, okamžitě se vynoří řada hlasů, které zdůrazní, že George Russell ještě nepřesvědčil natolik, aby si takový postup zasloužil. Nemusíme se bavit zrovna o Mercedesu, v F1 jsou i jiné týmy. A to je začarovaný kruh, argumentace na úrovni hlavy 22.

1 Like

To hatovanie bolo asi silné slovo ale myslela som tým práve to čo si pomenoval. Preto im vravím aby si to pustili že ten iný pohľad im zjavne dáva aj niekto iný ako ja. A áno to čo si napísal v poslednom príspevku mne presne vadí…nie to že nesúhlasia ale že čokoľvek pozitívne okamžite spochybnia. To je to isté ako sa tu deje s Vettelom, akokoľvek podložený by ten názor bol, je to jedno …točíme sa v kruhu.

nemam rad vyraz “zasluzil by si” . A vobec nekomentujem tuto cast. Pointa je ta, ze GR urobil rozhodnutie sa zahrabat vo williamse v nadeji, ze ho odtial Wolff najneskor o 3 roky vyhrabe. Ked ho Wolff nevyhrabe a Dorilton bude tam kde je teraz, co je realne, bude mat GR problem, pretoze na scene bude kopec mladikov a nebude mat relevantne porovnanie s nikym lepsim ako to co som spomenul hore.

Nevím proč pořád za Russella tak bojuješ, je to tvůj oblíbený pilot, jseš dospělá, máš na to názor, všechno je ok. Někdo to vidí jinak, to ale nezměníš…názorně předvedu:

Schumacher st. je křivák, má na svědomí tolik leváren za kariéru, teď leží a je mu to k ničemu, nebo:

Vettel si místo v Racing Pointu nezaslouží, příští rok ho Stroll ml. vypráská, koho Vettel vystrnadí z kokpitu pak…zase si zbytečně ujebnul o Sainze křídlo…

…no a teď bude mít někdo třeba jiný názor, ti méně kvalitní si někde jakože skrytě nad tím ugrcnou, je mi to jedno :slight_smile:

Urobil to rozhodnutie sám avšak aká iná možnosť vtedy existovala? Máš nejaký nápad ja nie… Ak áno… Sem s nim

Ja najrealnejsie vidím ze po 2022 ak Mercedes nezdupka… odíde Bottas príde tam Ricciardo alebo možno aj Norris a GR zamieri do Mclarenu. Co by som aj rada videla.

Ja by som sa tiež zastal Rusella, naozaj to tak nevyzeralo ale tým že toľko áut vypadlo Rusell potreboval bojovať z autami ktoré sa bežne pohybujú o dosť priečok vyššie sa sú inde aj z výkonom, veď taký Leclerc bol v Rakúzku s týmto autom na pódiu tak jasné že Wiliams by ich nepredbehol aj keď majú vo Ferrari slabú formu najslabší ešte nie su.

1 Like