Takze pokud druhej jezdec red bullu nic nezajede, ma red bull problem. Jenze pokud druhej jezdec zajede dobre, ma red bull taky problem. Ty vole, uz si konecne vyber
Když se RB nemůže spoléhnout už ani na Emila, tak to problém skutečně je.
A kde jsi na to zas přišel, že se na něj nemůže spolehnout?
Copak nevidíš, že RB Emilův odchod hrozí zcela reálně?
A jak to souvisí s Cunodou a tím, jakej zajede výsledek? Navíc Max je pořád druhej a red bull třetí auto, zas tak černé to nevidím. Tak přestaň být hysterka.
Copak nevidíš, že hledají aspoň někoho, kdo by za RB jezdil až Emil odejde?
No a kdyby Cunoda zajel dobře, v čem by byl problém sakra? Ses normální? To by měli být naopak rádi ne, když podle tebe hledají někoho za Maxe… Bože prober se konečně.
Dyť jsem Ti to právě naznačil.
Dříve stačilo mít pouze Emila a Péreze brali jako pojízdnou kasičku.
Přijetím Lawsona se veřejně ukázalo, že myšlenkové pochody vedení RB jsou v krachu a to se potvrdilo i Helmutovým vyjádřením, že za všechno může Adrian i když ten je už rok mimo hru.
Teď RB vzal do hlavního týmu nechtěného Tsunodu a ještě si pár hodin můžou libovat jak skvělé rozhodnutí udělali. Jenže jestli mu neposkytnou závodní vůz jak o tom mluvil starý Pérez, tak znovu budou za šašky, ale žádnou jinou možnost už nemají. A posadit do RB Kadjara? Takovou blbost snad nevymyslí ani Helmut.
Ale jak dál? Něco se stát musí a nic jiného než setnout nějakou hlavu a začínat od nuly nepomůže.
A když si člověk uvědomí, že za necelý rok by měl tento chaos vyjít s vozem, který bude mít vlastní motor, tak věř, že si Emil už spoustu nocí klade Shakespearovskou otázku.
Zůstat nebo pláchnout?
Tvůj strach o budoucnost red bullu je roztomilej. Vlastnís snad akcie?
Prusvih je ze jinej vuz nemaj, to si starej Perez z nich jen utahuje, jedine pouzit treti vuz VISA a prihlasit ho jako RB21B
Presne tak. Tak buď sú profíci a rozhodnú sa na základe nejakých racionálnych argumentov alebo riešia sentiment spred 2 rokov (Marko hovorí o VC Británie 2022!), navyše od človeka, čo už v tíme nie je (Newey podľa vlastných slov s tímom F1 nemal nič spoločné po Suzuke, čo bolo už 7.4., no a od 8.9. už nemusel ani tajiť kam zamieri – oznámil prestup do Astonu). Lawsona si v Red Bulle vybrali až potom.
Můj strach?
Vlastně ano. Skutečně se obávám, že RBPT nebude mít svůj vlastní motor dostatečně připravený pro účast v F1. Možná proto teď Hondě pochlebuje přijetím Tsunody do hlavního týmu, aby se nad nimi smilovala a motory jim poskytovala i nadále.
Jsem stejného názoru, že RB by udělal nejlépe, kdyby Tsunodu přibral i s jeho vozem z Rubidia.
Tvoje problémy bych chtěl mít
Ale to bych chtel videt Ford, nebo spis ty penale za nedodrzeni smluv. Amerika je ted uz tak dost vytocena.
Bolí mě noha. Chceš?
Ford je OK, ten o nic nepřichází. Horší je to s Haasem a Cadillacem.
Tedy pokud se bavíme v rovině F1.
- Nikde nie je napisane, ze Honda bude mat vsetko nacas. Zacali medzi poslednymi a ako to dopadlo minule snad nemusim pripominat.
- Keby RBPT zabalili tak im podla pravidiel bude musiet Honda motor dodat. Resp ked uz aj fakt nebudu chciet tak Audi bude musiet poskytnut jeden a Honda jeden.
Audi na tom může být s RBPT hodně podobně. Přitom by na tom mělo být Audi papírově lépe než RBPT, který s výrobou vlastních motorů teprve začíná. Navíc RBPT si bude sám vyrábět pouze motorovou část a kyseliny Ford.
Kdyby na spolupráci s Fordem dohlížel samotný Didi, tak věřím, že by se vývoj točil nadšeně na plné obrátky, jenže se zdá, že nadšení se z RB nějak vytrácí.
Teď ještě přichází do hry Donaldovy cla, které taky můžou napáchat hodně zla.
Právě pro všechny tyto viditelné rizika RBPT moc nevěřím, ale můžu Tě ujistit, že právě na RBPT jsem zvědavý nejvíce a bylo by mi hodně líto, kdyby to zabalili a pokračovali s Hondou.