no su piloti, ktory radi idu na limit hned. O Villeneuvovi sa hovori, ze vedel jazdit iba “naplno” a asi preto tak casto bural.
Dnes som si ale spomenul na pilotov ako napr. Jim Clark. Neviem o tom, ze by mal nejaku nehodu, ktoru sposobil tym, ze to prehnal s rychlostou alebo neskorymi brzdami. Alebo taky Fangio, ten o sebe povedal, ze mal iba dve nehody a to ked bol prilis unaveny. Preto by podla neho nemal nikto soferovat unaveny. Nuz taka bola doba. Dnes sa burat moze, a medzi motorkarmi sa hovori “kto nepada, nezrychli”.
edit: este k tomu, ze pilot ma citit limit. Sennov legendarnym vyrokom je: “as soon as you touch the limit, you can go a little bit further”. Podla mna vacsina ale drviva vacsina pilotov jazdi niekde tesne pod alebo nad limitom. No mate pravdu v tom, ze treba ist na to s mierou a napr. tu Colapintove vyjadrenie mi je tiez sympaticke. Ja mam rad pilotov ako takych aj ked sa ich pristupy lisia.