Chceme si rozšíriť obzory, hovorí o angažovaní pilota Toyoty Andrea Stella | Magazín F1 - F1online.sk

Angažovanie Rya Harakawu ako nového rezervného a testovacieho pilota McLarenu zdvihlo v padoku nejedno obočie. Žeby japonská automobilka pripravila svetu F1 ďalšie prekvapenie? Nemusí sa nevyhnutne vracať s továrenským tímom alebo ako dodávateľ pohonných jednotiek, ale na poli F1 existuje viacero oblastí, vďaka ktorým môžu nadobudnúť určité know-how.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/112260/chceme-si-rozsirit-obzory-hovori-o-angazovani-pilota-toyoty-andrea-stella

Škoda, že sa Toyota nevracia. To by som videl naozaj rád.

Jim stačilo, co se vůči nim předvedlo v LeMans…
Nemusí dostávat ještě v F1. :slight_smile:

Zase tvoja demagogia prevlada nad jasne danymi pravidlami Wec o vyrovnavani vykonov pomocou Bop v zaujme vyrovnanosti sampionatu.
V F1 ti vadi dominancia malinovkarov, ale vo Wec ti nevadi niekolkorocna dominancia Toy.

To bylo tak jasný, že to upravili těsně před LeMans. :slightly_smiling_face:

Ved pisem,od teba demagogia ako vysita. Pred kazdymi pretekmi Wec sa upravuje Bop,preco by to mali vynechat pred LM. Tebe je trnom v pate len to,ze vyhralo Ferrarko. Keby vyhral Cadilac ci Peugeot,ktori mali este vyhodnejsie Bop,tak by si tuto temu nevytahoval. Si ako nas Ficko.:grinning:

Demagog jsi ty. :slight_smile:
Ale od tebe jsem zvyklý.

Zase klames a zavadzas,ale ma to neprekvapuje. Typicky Babisvolic.:grinning:

Bop a kompenzácia záťažou existuje naprieč kategóriami roky a nie je to nič nové, hlavne nie namierené proti niekomu, ale pre vyrovnanosť pretekov.

Obhajuj si to jak chceš. :slight_smile:
Prostě to byl podvod na Toyotu na poslední chvíli, aby výroční LeMans vyhrál ten správný tým. :slight_smile:

Od teba cista demagogia,lebo nevyhrala Toy. :-1:
Nepotrebujem nic obhajovat,lebo Bop tu bolo predtym ako prislo Ferrari do tejto kategorie a dalo sancu vsetkym timom vyhrat. Ze sa to podarilo Ferrarku, je ich sikovnost.
Zamindrakovany vraj fanusik F1 pise o podvode v motosporte,lebo vyhral jeho neoblubeny tim. Cirkusant Puff.

Samozřejmě. :slightly_smiling_face:
Říkám, obhajuj si to jak chceš.
Máš tu články, máš tu fakta.

Že sis vybral, co se ti hodí, tak to už je tvoje věc.

Mám tě na párku, takže tě přesvědčovat nebudu.

Mysli si, co chceš. :grin:

1 Like

Fakta potvrdzuju,ze auto s najvykonnejsim pohonnym systemom dostalo najvyssiu vahovu kompenzaciu, auto s nizsim vykonom mensiu, atd., atd. To je zauzivane v tejto sutazi a ked sa to niekomu nepaci, nemusi sa tej sutaze zucastnovat. Taketo boli pravidla a ramci nich vyhralo Ferrari.
Je prirodzene,ze ten, kto mal najviac kg balastu,bude najviac vyplakavat. Nic neobvykle. Ty vsak ides este dalej a pises o podvode. Dost silne slova od niekoho, kto nie priamym ucastnikom,ake uz som si zvykol,ze najslabsi jedinci pouzivaju najextremnejsie vyjadrenia na predadzovanie vlastnych nazorov casto zalozenych na mylnych podkladoch. Tebe sa to dari dost casto.

Máš pravdu. Bylo to úplně normální.
Proto já i Toyota brečíme.

No to zase prr.
Fakta jsou to, jak k BoP dochází a že je v principu namířen proti vedoucímu týmu(ům).

Nicméně nazývat to podvodem s cílem aby vyhrálo Ferrari je už jen tvoje domněnka :wink:

1 Like

Bylo to křišťálově čisté, což potvrzuje i fakt že po LeMans bylo Ferrari trošku z oné výhody odebráno :slightly_smiling_face:

BoP je sr ačka z principu, nicméně tady hoši děláte logický chyby v úvahách. Bylo vyhodnoceno, že Toyota má větší náskok a Ferrari větší ztrátu, byl jim upraven balast. To je fuc king princip BoP. To zaprvé a za druhé, kdyby nevyhrálo Ferrari tak Puff nebude tlačít myšlenku, že je to namířeno k pomoci Ferrari? To je pro změnu myšlenkový zkreslení zaměřením se na výsledek…kterej ale tak vůbec nemusel dopadnout. Je strašně jednoduchý to hodnotit zpětně.

A ještě jednou napíšu, že BoP je sr ačka, co znehodnocuje vítězství Ferrari. Nicméně je rozumné se ptát, jestli byl balast nastaven správně. Tvrdit, že to byla cílená pomoct Ferrari, je klasické brečení :sob: Fiarri :sob: :sob:

Tam to pokud vím bylo komplikovanější a byla tam dohoda že před závodem se jim už měnit nic nebude. Ale popravdě mě jeto jedno, jen mi to košér nepřišlo. BoP má sbližovat rozdíly, pro LeMans se tak nějak převrátily :smile: To že si už Toyota neodpustila nějaký řeči mluví o mnohém, ono se to dokonce nesmí, ale víc už k tomu :zipper_mouth_face:

Dohoda a nebo psané pravidlo? Já jen že z údajné dohody o dojezdu závodu pod SC v roce 2021 máte osypky dodnes :stuck_out_tongue:

Toyota má právo se ptát, jestli byl BoP nastaven správně. Ale jelikož je BoP sr ačka, která se reálně spravedlivě nastavit nedá, tak ta otázka trochu vyšumí

Však se Toyota nesoudí, viděl jsi ten závod? Jak bys popsal výkon mezi Toyotou a Ferrari, v souvislosti s tím že Toyota dostala větší “zatížení”?

Teď nějak nerozumím, proč by se Toyota měla soudit.

Závod jsem přirozeně neviděl, nejel tam Fernando…tehdá jsem se chvílema koukal :sweat_smile: