Celú sezónu som jazdil dobre a zaslúžil som si to, vyhlásil spokojne Sainz | Magazín F1 - F1online.sk

Carlos Sainz dostal svoju rozprávkovú rozlúčku s Ferrari. Samozrejme, sezóna ešte neskončila a keď Ferrari bude pokračovať v tejto forme, možno nevyhral naposledy. Španielsky pretekár jazdil krásne celý víkend a po jeho skončení na ňom bola cítiť obrovská radosť a úľava.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/176949/celu-sezonu-som-jazdil-dobre-a-zasluzil-som-si-to-vyhlasil-spokojne-sainz

Zaslúžene vyhral, gratulácia. Budúci rok som zvedavý, ako ho nahradí Lewis. Ak sa Mercedes nespamätá, tak Lewis pôjde do lepšieho tímu. Ale ešte uvidíme, či sa mu podarí do neho zapadnúť a či nadviaže na Carlosove výkony.

6 Likes

Když člověk sleduje výkony Sainze, tak si musí říkat, že by všichni jezdci měli být pod tlakem nejistoty a dlouhodobé smlouvy s jezdci by se měly zrušit.

1 Like

Pořád mi není jasné, proč ho vlastně za Hamiltona měnili. A to proti Lewisovi nemám ani to nejmenší.

1 Like

Myslím si, že od prezidenta Ferrari šlo o to mít v týmu mistra světa a hvězdu, a na výkony se u toho nekoukalo

Jestli udělá Hamík ve Ferrari titul, tak budou vlastnit další rekord, který jen tak někdo nepřekoná.

Asi :woman_shrugging:. Prý jim to přineslo peníze z marketingu, tak možná to je jediné pozitivum z celé výměny pro Ferrari. Pro Lewise je to super, to jo :slight_smile:.

1 Like

Tak co si budeme povídat, Ferrari se vždycky zaměřocalo na titul u jezdců na úkor titulu v konstruktérech, třeba si ty peníze za konstruktéry vykompenzují skrz marketing a budou doufat v titul u jezdce

Na titul v jezdcích snad mají, nebo by aspoň měli mít Charlese, ne? Krátce před podpisem Lewise s ním podepsali dost dlouhou smlouvu. Ale to bychom se opakovali, aspoň můžeme být zvědaví na příští sezónu.

1 Like

Konstruktérský titul je důležitý především kvůli penězům, ale těch mělo Ferrari dost. Proto Ferrari vždy dávalo větší váhu jezdeckým titulům a je to tak správně.

1 Like

No, tak od cost capů určuje pořadí v PK taky to, kolik času na vývoj bude mít tým

Včera Hamík v souboji s Russellem krásně ukázal, že do starého železa ještě nepatří.
A kdyby nic jiného ve Ferrari nedokázal, tak aspoň ukáže Kájovi na co všechno by se měl v F1 zaměřit.

presne ako to robil Enzo

Nebyl to jen Enzo, kdo nabízel krátké smlouvy. Tehdy si to vyžadovala samotná doba. Kvalita týmů se měnila hodně rychle, proto se nikdo nechtěl upsat čertu a bohužel se často uvolnilo lukratívní místo po hvězdných jezdcích, kteří nedojeli do cíle.

1 Like

Každý tým chce jezdce, kterým se můžou chlubit. To je ta nejlepší reklama, která prodává. Ňoumu byť dobrého jezdce nikdo nechce.

Sainzovi jsem dal 10, a Lecovi myslím 7, možná bych to Lecovi měl ponížit.
Když to vemu zpětně, tak mělo Ferrari asi nej auto.

V kvalifikaci naprosto neuspěl, a závod taky nic moc.
Celou kvalifikaci hledal nějaký zázračný časy, Q1 postup na poslední chvíli, a Q2 taky. V Q3 oba pokusy ztratil přes 0,3s na Carlose.

V závodě to pak vypadalo na jasný double, ale po 3/4 úplně odpadl.
To jezdil relativně na čistým vzduchu.

Takže Carlos 10, ale Charles tak max 5.

2 Likes

5 je málo. V takových počtech by Ti na mnohé jezdce nezbyly žádné čísla.

To nesouvisí s umístěním. Takový Magnussen ode mne vyfásnul jasnou 9, a to ztratil přes minutu na 7. místě. Beru hodně v potaz možnosti auta a dosažený výkon.

1 Like

Magnussen odjel včera jedenze svých nejlepších závodů v F1

1 Like