Button: V daždi treba robiť opak toho, čo robí Leclerc | Magazín F1 - F1online.sk

Vo Formule 1 zvykne dážď čiastočne zmazať rozdiely medzi autami a zvýrazniť rozdiely medzi jazdcami. Charlesovi Leclercovi sa však na mokrých veľkých cenách nezvykne dariť. Jenson Button za tým nehľadá nedostatky v Leclercovej jazde, ale v prvom rade rozhodovanie jeho strany garáže.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/207860/button-v-dazdi-treba-robit-opak-toho-co-robi-leclerc

Tak u Leclerca to jsou vyhlášené strategie Ferrrari.
Nicméně ještě horší příklad v tomhle ohledu je Russell, ten většinou riskuje s alternativní strategií a málo kdy mu to výjde.

Jó Jenson je všech vodníků král. Ten co řekne o jízdě na vodě, to sedí.

… třeba jako Spa 2024, hmmmm? :thinking: :sweat_smile:

To už si nepamatuju :sweat_smile:

leclerc sa rozhodol ze prezuje na suche a stracal 5-6 sekund na kolo, ale problem nebol v gumach alebo rozhodnutiach ale v tempe.

Tak keď prezuješ na suché a strácali všetci čo prezuli, tak bol problém v rozhodnutí ne?

tak ten LEC setup na sucho je fakt dobrý, kedže to dostane tam, kde to auto nemá byť, ptm príde dážď a ten jeho setup nefunguje a sám to priznal, že musí okukať od Lewisa ako sa robí WET setup

1 Like

Nevidel niekto tohto experta, ktorý mal jasno hneď po prvom kole v Silverstone? To je tiež jeden z tých odborníkov, ktorí by mohli komentovať F1 na Nova sporte…

Snímka

1 Like

Ty mas forum v bielej farbe? 🫨

4 Likes

Keď už sme naspäť pri tom daždi a Kanade, tak mi napadlo, že nikto neoslavoval Verstappena za ten save počas preteku, každý ho len kritizoval, že dostal šmyk.

Pamätám sa na voľný tréning v Japonsku, počas ktorého bol rodák z Ovieda vynášaný do nebies za to, že v dvojitej pravej pred spoon vyletel z trate, rozhádzal štrk a veľkým oblúkom sa vrátil na trať.

A pritom to bola amatérčina oproti Maxovi.

Dvojitý meter kluci, dvojitý meter. :alien: :green_heart:

Vyzerá to na screenshot zo stránky (komentáre pod článkom) a nie z fóra.

2 Likes

Leclerk je už dlho vo Ferrari a tak vyzerajú aj tie jeho rozhodnutia

Forum mám v čiernej, ale ja to čítam priamo pod článkami, tam je to biele.

1 Like

Ja si uz nejaky rok myslim, ze by mu prospela zmena prostredia. Viem ze mal zmluvu do konca 24, ale teraz netusim na kolko zase podpisal.

do 2029 podpísal dalšiu zmluvu

Ak Ferrari nebude motorovo stacit na Mercedes, tak rip kariera. V 2029 bude mat 32 rokov a za sebou 10 rokov neuspechu, sklamania a frustracie z amaterizmu vlastneho timu. :sweat_smile:

2 Likes

Ten kontrakt má určite veľa klauzúl, keď je tak dlhý a neviem či práve jedna nie je do 2026 je origo kontrakt a jednostraná opcia na 27,28,29.

1 Like

Ale je pravda že kde by išiel momentálne to nevypada nikde len dúfať že to Ferrari sa zlepší ale neviem no či bude budúci rok lepší

To by sa vykrystalizovalo buduci rok podla rozlozenia sil. Aston, Mercedes asi prichadzaju do uvahy. Alonso asi nebude tahat do 50tky, mozno vdaka Neweymu vyhodia mladeho Strolla. Nejaky flek by sa mu nasiel.