Briatore chce útok na titul: Alpine je v lepšej kondícii ako Renault, keď som v ňom začínal | Magazín F1 - F1online.sk

Keď sa Flavio Briatore v roku 2002 chopil kormidla v Renaulte, stajňa vraj bola v “totálnom rozklade”. I napriek tomu sa mu v priebehu štyroch sezón podarilo získať majstrovský titul. Taliansky biznismen verí, že rovnaký príbeh by mohol napísať aj tentoraz. Alpine je podľa neho v oveľa lepšej kondícii ako pred rokmi Renault, a tak chce útočiť na titul už v blízkej budúcnosti.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/185530/briatore-chce-utok-na-titul-alpine-je-v-lepsej-kondicii-ako-renault-ked-som-v-nom-zacinal

Sebevědomí je krásná a užitečná vlastnost-jsem na Tebe zvědav Flavio. :grinning:

Flavio je snáď väčší optimista a snílek ako miestna zelená sebranka. :sweat_smile:

Takhle nějak se na psychice projevuje Toxoplasma.
Navíc to koresponduje i s chováním Alonsa, takže se kruh uzavřel.

Měli by se zbavit kočky a dojít si k veterináři.

Flávio je machr, to co je vidět teď v Alpine v tak krátké době, klobouček. Uvidíme jak to půjde dál, ale Flávio prostě ví jak na to a u mě očekávání u nich roste.

1 Like

Niekedy mi príde, že HellHogr je tajný účet Briatoreho.

4 Likes

:joy: :joy: :joy:

Síce Flavio je najväčší podvodník a zákerák v histórii tohto športu (ich spoločné osobnostné vlastnosti,) ale kariérnym úspechom a šikovnosťou je úplne niekde inde (aj keď nie je to až tak náročné keď sa niekto porovnáva s Hogrom).

Otazka kolik sedeho prostoru se mu podari pro tym ziskat.

odhliadnuc co si o Flaviovi myslim - najvacsia slabina tejto stajne bola jednoznacne motor. To je prec a teraz bude pod kapotou creme de la creme F1 motorov poslednych 12 rokov. ked im to sadne do sucasneho konceptu, (co je sice skor nepravdepodobne, ale pravdepodobone) tak mozu kludne uz 2025 atakovat stvrte miesto.

1 Like

Jenom s Flaviem jo? To hodně brzdíš

Ty máš velkej komplex méněcennosti co?:grinning:

Jirko, že ti ten Alonso a Hogr nedají spát

Samozřejmě každý pokrok potěší, ale argumentovat “první šestkou” v situaci, kdy mezi čtvrtým a pátým týmem je rozdíl 374 bodů (všechny týmy na 5-10 místě získaly dohromady 284 bodů, to je skoro o 100 bodů míň je samotný ten rozdíl!) je absurdní. Alpine udělal určitý pokrok, ale hlavní podíl na zisku celkově šestého místa má neuvěřitelné dvojité pódium v Brazílii. Oběma pilotům jsem to přála, neudělali žádnou chybu a měli potřebné štěstí, ale šlo o nestandardní závod, ze kterého se nedá moc vyvozovat. Takže uvidíme, tentokrát nemusíme čekat dlouho - místo pětiletky máme tříletku :smile: .

Reci sice pekne, ale tazko tomu uverit, recept na uspech sa skor zmenil podstatne za 20 rokov, akoby bol rovnaky…uplne iny system, iny pristup ku vsetkemu, nestaci naskocit do rozbehnuteho vlaku a vymenit lokomotivu…je pravda ze motor bol velkou slabinou sucasnej ery renaultu, ale rovnako mohol byt najsilnejsim prvkom timu od nasledujucej…recni tu o uspechoch minulosti, odvolava sa nu a zabuda ze renault robil renaultom vzdy ich motor