Bottas: Potrebujeme ľudí, Williams má o 250 zamestnancov viac | Magazín F1 - F1online.sk

Alfa Romeo začala túto sezónu veľmi dobre. Tento tím bol jediný, ktorý sa začiatkom nového ročníka dostal na váhový limit, ale ako rok pokračoval, chlapci z Hinwilu strácali stále viac. V tíme vedia, čím to bolo. Slabinou továrne Sauberu je produkčný proces, na ktorý poukázali obaja piloti, ale to by sa podľa Valtteriho Bottasa malo čoskoro zmeniť.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/77252/bottas-potrebujeme-ludi-williams-ma-o-250-zamestnancov-viac

Opakujem to stale dokola.
Zastropovat pocet zamestnancov a je to.
Zrusit online centrá s 300 pocitacmi a 100 ludmi ktori maju pod kontrolou auto.
Minimalizovat snimace na aute, ponechat len pocitace na pit lane.
Skracovat kazdym rokom rázvor a znizovat hmotnost.
Urobit F1 vyrovnanejsou a nepredvidatelnejsou.

Chroustal bere lidem práci. Moc pěkný.

tak ale williams nieje nakupca suciastok ako sauber

1 Like

Puffe, Mercedes dnes ma 3x tolko zamestnancov ako Brawn 2009.
Z tych ludi mozu byt 3 stajne, uplne na pohodu.
Na roste kludne 15 teamov a nikto nepride o pracu.

To je život. Někdo má 1000 zaměstnanců a někdo 10.

Hele Chrouste. V tomto případě s Tebou souhlasím do posledního písmenka.
Snad jsem Tě tímhle oslovením moc neurazil? :blush:

Ne, preco, na pohodu :slight_smile:

Puffe mne sa viac paci zastropovana NHL ktora sa postupne rozrastá ako obdobie NHL spred 25 rokov napr. Podobne uvazujem pri F1.

Jediný nákupčí dílu v celé F1 je pouze Haas. Všechny ostatní týmy jsou plnohodnotné a to dokonce i podle posledního Mohykána sira Franka.

V čem? To je jen strop na platy hráčů, které se i tak přes LTIR obchází. :slight_smile:

ani zdaleka
sauber nieje sice taky ako haas, ale nakupuje od ferrari viac ako len motor pripadne prevodovku

Na f1sport.auto.cz je zaujimavy clanok - Dva týmy vloni překročily rozpočtový strop. Red Bull údajně výrazně. Je v tom slusny bordel a ak nezastropuju aj zamestnancov, nie je mozne to posunut dalej.

Sauber na vlastní výrobu technologie má, kdežto Haas je spíše montovna, než výrobce.

ale nevyraba si vsetko a cast nakupuje od ferrari
a technologie sice ma este z cias ked mu ich tam kupilo bmw, ale nema na to ludi a neda sa mat s rovnakym rozpoctom rovnaky pocet ludi ako konkurencia ak popri tom cast veci co si konkurencia robi vo vlastnej rezii ty nakupujes od ineho timu

teraz samozrejme sauber zacne zvysovat pocty ludi lebo pride financna injekcia od audi

Momentálně Sauber nic nenutí, aby si všechno vyráběl sám, ale kdyby přišlo na lámaní chleba, tak by mohl být zcela soběstačným týmem. Kromě motoru samozřejmě. Ale kdyby Audi, nebo kdokoliv jiný měl o spojení zájem, tak se Sauberem neprohloupí. Totéž platí i pro Williams. Haas by si někdo mohl koupit snad jen kvůli vstupence do F1.

ak chces spravit top tim tak nieje velky rozdiel ci kupis, nejaky zo stredu pola, alebo z konca, lebo tak ci tak do toho budes musiet vrazit velke peniaze a celu strukturu timu zmenit
potom ide uz skor o to, ci na zaciatok prezijes mozno 1-2 sezony na konci, alebo je pre tvoju reputaciu lepsie ak si predsa len hned aspon v strede

ono o sauberi a jeho perfektnej tovarni(tak ako to pouzivaju slovenski/ceski komentatori) to tiez nieje take ruzove, lebo ta tovaren patrila medzi spicku pred 15timi rokmi a odvtedy do toho sauber neinvestoval lebo stale sa potacali na hrane bankrotu

Záleží na tom kdo chce do F1 vstoupit. Třeba pro Andrettiho je Sauber, nebo Williams přímo ideální.
Pro továrnu je takový tým na hraně, ale stále lepší, než jak Renault odkoupil zpátky vykradený lotus.
A Haas? Ten si může koupit někdo, kdo už předem ví, ještě dlouho bude muset jít ve stejných šlépějích jako Amíci.

zalezi od toho, ze ci by andretti chcel cely vyvoj robit v europe, alebo by chcel mat cast vyvoja aj v usa

pre porsche ak by ten f1 projekt chceli ponat trochu nacionalne tak by bola idealne moznost haas, najlacnejsi tim, najmensie problemy s prepustanim ludi kedze ich maju najmenej a islo by viac menej o ziskanie zakladneho know-how a miestenky a cely tim by mohli potom postavit od zakladov v nemecku a ak by sa im darilo tak by si mohli v reklamach robit srandu z “nemeckeho” mercedesu vyrabaneho v anglicku

Myslím, že Andretti by chtěl mít plnohodnotný evropský tým. V Americe je už známý velice dobře týmem v INDY.

Pro Porsche a Audi Haas nemá žádnou hodnotu. Haas je závislý na Ferrari a Dalaře. Bez nich není nic a nemyslím si, že by se chtělo Porsche či kterákoliv jiná odnož VW s Ferrari nějak spolčovat.