Boli sme odvážni so zmenou konceptu, vyhlásil Pérez | Magazín F1 - F1online.sk

Vstúpi Red Bull do novej sezóny s poriadne pozmeneným dizajnom? Adrian Newey avizoval, že RB20 bude „treťou evolúciou“ monopostu RB18 z roku 2022. Pri pohľade na prvé nákresy a obrázky však máme pocit, že Red Bull predsa len zásadne zmenil filozofiu. Ešte si musíme počkať, ako bude auto vyzerať na predsezónnych testoch, ale zmenu konceptu avizujú aj hlasy zvnútra tímu.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/142771/boli-sme-odvazni-so-zmenou-konceptu-vyhlasil-perez

Uvidíme, jak to vše bude fungovat, ale je logické, že i dominantní tým musí někam postupovat a nestát na místě

Byl bych velmi překvapen kdyby si to Adrian nepohlídal, ale jestli se pletu tak výborně :smiley: :+1:

1 Like

Taky by mě to hodně překvapilo, kdyby si RB sám podrazil nohy, nevěřím tomu :grinning:

1 Like

To je totiž kouzlo dominantních týmů jako je Ferrari za Schumachera, Mercedes za Hamiltona a Redbull za Verstappena.
Společným jmenovatelem úspěchů je to, že se k tomu ani nepřiblížil Alonso.
Jinak by to totiž dopadlo katastrofou jako vždycky, když se Alonso v něčem angažuje.
Sláva Astonu, když dá letos občas Q2 :slightly_smiling_face:.

tak on aj newey sa vie seknut a poriadne
napr. ani zmeny v 2014 nezvladol rb najlepsie

Ale to skôr motorov nezvládli

1 Like

Ak im to nebude slapat mozu sa vratit k vlanajsiemu modelu

preto s motorom, ktory tocil o 80 koni menej ako mercedes skoncili na druhom mieste?

2 Likes

80 koní? To ti posilal Horner s dickpics?

poslal mi dickpicks Cyrilovych koni.

2 Likes

nebolo to len o motore, treba trochu zalovit v pamati a ani samotny rb nehovoril, ze vsetko je super a chyba im len motorovy vykon

o par rokov ta strata nebude 80, ale ukaze sa, ze vlastne stracali cez stovku koni a kazdym rokom ta strata bude narastat :slight_smile:

Žiadny koncept nezmenili. Podľa doterajších foto, filozofia bocnic ostala rovnaka, akurát inak upratali vstup chladenia.

Ak by výrazne zmenili bocnice, potom sa dá hovoriť o zmene konceptu.
Mercedes tiež nemá 100% RB style a skúšajú niečo svoje aj čo sa týka vstupu chladenia aj tvaru bocnic.

V 2014 měl Renault motor na úrovni Ferrari. Ze začátku dokonce možná o chloupek lepší. Na Mergl ale Ferrari i Renault ztráceli parník.