Binotto: Veterný tunel je moderný, ale potrebujeme nový simulátor a 350 ľudí | Magazín F1 - F1online.sk

Sauber má pred sebou poslednú sezónu pod označením a vlajkou svojho zakladateľa. Keďže tím vlani obsadil posledné miesto, očakávania pred sezónou 2025 budú mizivé a tím sa sústredí na budovanie základov pre ročník 2026. Budúci továrenský tím Audi má podľa svojho šéfa Mattiu Binotta pred sebou dlhú cestu, na ktorej potrebuje nové zariadenia i nových ľudí.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/184754/binotto-veterny-tunel-je-moderny-ale-potrebujeme-novy-simulator-a-350-ludi

Skončil desiaty. Takže chce mať toľko ľudí aby sa mohol porovnať s prvou trojkou a aj tak skončí prinajlepšom ôsmy. Rozumiem že začať nejak treba, len či je toto najefektívnejší spôsob ma zaujíma.

Ked chcu byt v top 3 musia mat zazemie ako top 3.

Nejsem si jistý, že je Binotto k budování týmu ten pravý.
Ve Ferrari přišel k hotovému a měl vše na co ukázal prstem.
K týmu, který začíná téměř od nuly by měl přijít člověk typu Vasseur, který s budování týmu má už nějaké zkušenosti a proto dokáže správně vyhodnotit k jakému účelu limitované peníze využije.

Jak to není můj oblíbenec, tak myslím dobře popsal jeden ze zásadních problémů - správnou práci s daty a metodiku vyhodnocování. To je o kvalitních pracovních týmech, které získat a sestavit není jednoduché a není to hned. Uvidíme, jak si povedou, nakonec vždycky musí být někdo poslední :slight_smile: .

Když si vzpomenu na prvotní euforii když Audi koupilo Sauber. To bylo najednou slávy a vybojovaných titulů a ty fronty jezdců, kteří už slavili s Audi pomyslné tituly…
Zatím ale Audi kromě jmenování Binotta do pozice šéfa týmu a prodání podílu týmu beduínům neudělalo zhola nic.
Ale nechme se překvapit, do nových pravidel je ještě celý rok a třeba se Audi pochlapí a ukáže nějaké viditelné pokroky.

Spíš bude možná problém určité bezvládí, které nastalo ukončením spolupráce s Ferrari a k tomu odchodem Freda Vasseura. Peníze jsou jedna věc, ale správné nastavení vnitřních procesů by mělo do určité míry fungovat i tak. To se asi nedělo a i to mohl být důvod pro vyhození Seidla.

Mas to praveze naopak. Binotto spolubudoval Ferrari 20 rokov. Fred je skor ten kto prisiel “na hotove”.

Praveze nemal. Zarazili mu investicie do yachtingu na com sa s vedenim posekal a (aj) vdaka comu nestacili s vyvojom v 2022.

V konecnom dosledku uvidime, ci sa Sauber zdvihne. Latka je dost nizko a ocakavania, vzhladom na to co Binotto doteraz vypustil a vzhladom na celkovu situaciu v koncerne, nie su velmi velke.

2 Likes

Odchod Vasseura měl být spíše výhodou, protože část srdíčka mu v Sauberu určitě zůstala. O to měl mít jeho nástupce s Ferrari pohodlnější vyjednávání.

Spolupráce s Ferrari šla po Marchionneho smrti do útlumu a teď už nebyla žádná, z roku na rok (po Giovinazzim a Kimim) už tam neměli ani sedačku (což do značné míry uškodilo Mickovi). Už jenom brali motory.

Ferrari je v F1 75 roků. Binotto tam byl pouhých 20 roků. V tak gigantickém soukolí byl Binotto nepodstatnou položkou.

Hádej proč Binottovi nedovolili v F1 jachting?

tak ono tam bol skoro 30 rokov…

neviem ty vies?

Taky jsem se divil proč spolupráce Sauberu s Ferrari přestala fungovat. Určitě nebyl problém ve Fredovi, když právě jeho si Ferrari zvolilo jako šéfa svého týmu.

350 ludi bolo volakedy extremny nadstandart pre celu stajnu.
2000 ludi Mercedesu je CHORÉ …

Hele, že Ty sis dal jako novoroční předsevzetí nějakou abstinenci?
Moc Ti držím palce. Vydrž, první dny jsou vždycky nejtěžší.

ako vies? :grin:

Jen jsem si tipnul. :slightly_smiling_face: