Bearman pokračuje v skvelej fazóne a Ocon nestíha: V pretekoch by sme mali byť ešte lepší! | Magazín F1 - F1online.sk

Isack Hadjar nie je jediný nováčik, ktorý jazdí pri premiére vo Formule 1 naozaj výborne. Po pomerne nevýraznom úvode do sezóny sa do skvelej formy dostal pilot Haasu Oliver Bearman. Iste, v porovnaní s tímovým kolegom Estebanom Oconom stále prehráva na body pomerom 20:28, ale pohľad na aktuálnu formu hovorí priam strašidelne v neprospech Ocona. Potvrdilo sa to aj v mexickej kvalifikácii.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/217744/bearman-pokracuje-v-skvelej-fazone-a-ocon-nestiha-v-pretekoch-by-sme-mali-byt-este-lepsi

Další nováček, který by porazil Alonsa? :crazy_face:

Ferdo, jen pro info, víš že Alpine po třetí za sebou zajelo horší čas než na daných okruzích loni? A to ne o málo? :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Však tvrdím furt, že Flavio je kazisvět. Jen Vy to stále nemůžete pochopit.
A Mexiko letos?
Rovnou to můžou zabalit, když tam Renault bude na ostatní v řídkém luftu ztrácet 50-80 koní.

1 Like

Co my, Alonso už šel jinam tak je Alpine podružné, ale proč Gasly podepsal dlouhodobý kontrakt s Fláviem :smile:

2 Likes

Gaslymu nic jiného nezbývá. Žádný top tým ho už nevezme.
Třeba bude šance na dobré výsledky s motorem Mercedesu.

Však to Gasly řekl nahlas. Nikde jinde nesehnal místo, tak si prodloužil fleka u Renaultu, aby měl dostatečný přísun peněz pro případ, že to Renault zabalí.
Né tak doslova, ale za stejným účelem.

1 Like

Jo. Ono to zapadá tomu co jsem říkal, koumák Flávio vsadil na hranu flexibility, a ta nová direktiva jim dala ránu do vazu. Některé závody bylo Alpine i v boji s Ferrari o dobrá místa, vše najednou skončilo a teď jsou beznadějně poslední a horší než loni. Flávio vše teď tlačí na 2026 spolu s motorem Mercedes.

1 Like

Flavio už netlačí vůbec na nic.
Na co šáhne to poseje i bez tlačení. :stuck_out_tongue:

Ale proč Gasly přestal stíhat v závodech i Colapinta :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

7:5 je podla mna tak nejak na stejno, nemyslis? asi sa zhodneme, ze s tym srotom, co maju je toto u nich v pohode

dalsi rok to bude o inom

No na to jak se s Colapintem přetřásá zda vůbec zůstane, tak myslím že vést 7-5 je dost slušný :smile: A i v Q si už vede slušně.

2 Likes

… a teď se jdu dívat na špatně hodnocené Afterburn, tak mě už nerušte. Prosím radiový klid, přepínám a končím.

podla mna colapinto ostane aj dalsi rok s Renaultom, flavio sice meni vyjadrenia podla toho jak fuka vietor, ale naposledy tusim prehodnotil nazor …
ved ked neposluchol colapinto ten prikaz drzat pozicie, tak z toho bol humbuk, ale flavio sa vraj mal vyjadrit, ze tento prikaz dostali obaja, a ze colapintova reakcia ho prijemne prekvapila

1 Like

ja hram cely den dotu s rusmi a proti rusom, dneska ma nes3rte

To nevím. Možností je více.
Třeba Flavio chce vydyndat více peněz od Colapintových sponzorů, Gasly už smlouvu má a s nepoužitelným vozem na výkony kašle, Renault už nemá ani na náhradní díly …

A za vším stojí Flavio, který tam funguje pouze jako kazisvět.

Flavio chtěl zpátky Doohana, ale ten nesehnal dost peněz, tak Colapinto zůstává dál.

Trošku vnímajme súvislosti daných pretekov. Skvelým príkladom je Austin - Gaslyho zarezal risk so stratégiou, nie to, žeby Colapinto bol božsky rýchlejší.

Takéto porovnania sú “funkčné” len v prípadoch, keď tím môže za normálnych podmienok bojovať o priečky, v ktorých sa cítia pohodlne. Nie v prípadoch, kedy musia robiť zúfalé pokusy s jedným (zvyčajne tým lepším) jazdcom, aby z toho vykresali aspoň akýkoľvek čas vo vysielaní :slight_smile:

2 Likes

Souhlas, no zlepšení Colapinta je patrné.

4 Likes

… nedoporučuji, ztráta času, škoda že jsem se díval.

4 Likes