Autosport: Bottas je najväčší favorit na miesto v Cadillacu. Rokovať sa bude v Silverstone | Magazín F1 - F1online.sk

Nedávno zverejnené videjko na sociálnych sieťach nebola náhoda. Valtteri Bottas skutočne koketuje s Cadillacom a podľa renomovaných zdrojov nielen koketuje, ale tiež úspešne rokuje. Manažérsky tím fínskeho pretekára má podľa najnovších správ v úmysle dotiahnuť dohodu už v najbližších týždňoch.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/204907/autosport-bottas-je-najvacsi-favorit-na-miesto-v-cadillacu-rokovat-sa-bude-v-silverstone

1 Like

stare dobre casy

2 Likes

neviem, Bottas dostal svoju šancu, a nevyužil ju, v Mercedese 2020 a 2021 to bola už totalna katastrofa… neukazal nič extra čo by mal mať šampión… taký priemerný jazdec, radšej by som uvidel niekoho iného… ako túto divebombu …

Výborný tah.

Dlouhodobě působil v jednom z největších a nejlepších týmů. Pomůže nastavit procesní chody, předat zkušenost jak se to dělá v Mercedesu a za 2 roky ho můžou kopnout do zadku.

Valtteri je skvělý charakter a velmi rychlý pilot.
Takže :+1:

Akorát Peréz má cca 20m důvodů, proc by měl dostat přednost on. Nebo to bude týmové duo?

3 Likes

Valtteri Bottas

Radšej Pereza alebo aj Ricciarda ale aj tak to je jedno lebo budú posledný

1 Like

velmi rýchý pilot v čom? :sweat_smile: :sweat_smile: , vela krát nevedel predbehnúť Bčkový team, a to jazdil s dominantným autom… ale ja sa nehádam, 100 ludí 100 chutí

a co ma Cadillac najat Verstappena?

Tak napiš koho bys dal do úplně nového týmu bez zkušeností s F1.

Za mňa tiež dobrá voľba, vie byť rýchli ale má aj skúsenosti. Pre nový tým ktorí bude riešiť úplne iné veci ako body a pódia super.

toto ale jazdci nerobia :slight_smile:
ak potrebuje tim nastavit procesy a ziskat skusenosti tak potrebuje najat inzinierov a mechanikov, nie jazdcov, ktori do tovarne pridu raz za cas a v boxoch su pocas vikendu tiez len obmedzeny cas

jazdci maju velmi obmedzene vedomosti ohladne fungovania timu aj ked niektori sa tvaria ako keby to tam cele riadili a ich fanusikovia im to samozrejme zeru, ale realne na chod timu maju minimalny vplyv a byt sefom timu tak rozhodne nastavenie procesov v time nebudem schvalovat na zaklade toho co povie nejaky jazdec ani keby sa volal maxo hamilton fon alfonzo :slight_smile:

ale suhlasim s tym, ze pre andrettiho by bol bottas dobra volba

a nebolo by zle ak by mu tam ako dvojku/trojku dali toho pereza :slight_smile:

v kvalifikaciach nie raz porazil lujza v case jeho vrcholovej formy a celkovo na neho stracal velmi malo
bottas bol/je jazdec ktory by kludne dokazal vyhrat titul majstra sveta, mozno nie s druhym najrychlejsim autom ak by v tom prvom sedel lujzo/maxo/alfonzo
ale v takom dnesnom mclarene by to kludne s prehladom dal ak by mal poslusnu dvojku a mozno by to dokazal aj proti ktoremukolvek dnesnemu mclarenakovi kedze jeho silnou strankou boli kvalifikacie ktore tym dvom robia najvacsie problemy

inak je pekna fraska ak by hertovi nedali superlicenciu ak by o to cadilac poziadal
2, 3 a 5 miesto v celkovom poradi indy je fakt malo na preukazanie schopnosti na udelenie superlicencie

hlavne, ze tu stale kvakas o tom ako RB vyrobil auto usite na Verstappena. Urcite o tom vobec nic nevie…

2 Likes

miesas hrusky nieze s jablkami ale minimalne s rohlikom :slight_smile:

a ano, prd o tom vie ako treba mat nastavene procesy riadenia timu

podla teba a niektorych dalsich je jazdec uplny genius, ten vie vsetko najlepsie, podiela sa najvacsim vyznamom na vyvoji auta(kdeze sa hrabu inzinieri co cely zivot sedeli nad knizkami a nad risovacou doskou resp. pocitacom, jazdec sadne a hned vie ako auto zlepsit o sekundu a nepotrebuje na to ani strednu skolu), manazuje vnutorne procesy timu, urcuje najlepsiu strategiu, riesi nacvik pitstopov, proste je to taky renesancny umelec a novodobi da vinci :slight_smile:

puff nenapisal, ze to Bottas nastavi a prerobi, ale ze s tym pomoze. Pre Cadillac dava zmysel zamestnat dvoch skusenych pilotov kedze zvysok stajne bude novy.

Jakože by Bottas zavedl systém práce jako v Mercedesu.
“Takhle jsme dělali, takhle jsme na to nahlíželi, takhle tam komunikují, takhle se tam připravují.”

I tohle může ušetřit měsíce, klidně i roky.
To jim dva 20 letí rybízové nenabidnou.

V práci mi taky říkali: “Dívej se mi na ruce, do hrobu si to nevezmu.”

1 Like

aj ta pomoc je dost otazna
jasne, ze nieco vedia ti jazdci ved sa tam motaju roky, ale stale su to velmi obmedzene vedomosti. ovela viac pomoze ak zamestnaju inzinierov a mechanikov z inych timov, tych ktori su v tych tovarnach alebo boxoch od rana do vecera a nie ako jazdec ktori do tovarne pride raz za cas a aj to vacsinu casu je na simulatore a do boxov pride mozno niekolko desiatok minut pred jazdou, odide par desiatok minut po jazde a inak sa bud pripravuje fyzicky, niekto mentalne, alebo poskytuje rozhovory ci robi ine pr ulohy

vedel by lepsie pomoc nastavit procesy v time wheatley, pripadne hociktory z jeho podriadenych kludne 2-3 urovne nizsie, alebo verstappen :slight_smile:
o vyvoji auta snad takuto otazku newey vs. hociktory jazdec nemusim ani pokladat, ci? :slight_smile:

a nepomohol by s tym lepsie nejaky inzinier z mercedesu ako bottas?
predsa len ten inzinier napr. pretekovy tam bol od rana do vecera, nemal milion inych povinnosti ako jazdec

to co vie jazdec o fungovani timu, vie drviva vacsina ludi v boxoch a ovela lepsie

cadilac ak chce uspiet tak potrebuje ziskavat ludi od konkurencie, jazdci su samozrejme doleziti, ale nie pre nastavenie procesov v time