Aston Martin zanechal minuloročný koncept, pretože ho už nevedel rozvinúť | Magazín F1 - F1online.sk

V úvode sezóny 2023 sa zdalo, že Fernando Alonso sa konečne rozhodol v správny čas prestúpiť do potenciálne víťazného tímu. Nadšenie však po pár mesiacoch vyprchalo a tento rok ho nahradila skepsa. Monopost s novou filozofiou očividne nefunguje podľa predstáv, no so starým autom by to zrejme bolo ešte horšie. Výkonnostný riaditeľ tímu Tom McCullough tvrdí, že vývoj minuloročného auta sa dostal do slepej uličky.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/179753/aston-martin-zanechal-minulorocny-koncept-pretoze-ho-uz-nevedel-rozvinut

To je stejny jako u Red Bullu.

Red Bull zase nieje až taký pomalý ako to všetci tvrdia

3 Likes

Žel vše napovídá tomu, že dostali velmi dobré auto od p.Fallowse, který nejspíše nebyl plnohodnotným autorem toho výtvoru, a když přišla na řadu vlastní tvorba shořeli jak papír. Nedá se nic dělat, posily jsou na cestě, vyhrnout rukávy a šup do práce. Fandíme a stále věříme :green_heart:

3 Likes

Jinými slovy Fallows nikdy nepochopil na jakém principu Adrianové aero funguje.

1 Like

Možná to i chápe, ale něco funkčního vyvinout dál se ukázalo nad jeho síly. Je to zklamání že žádný upgrade za ty 2 roky nebyl dostatečný, ba dokonce většina upgradů je neposunula nikam, nebo dokonce i zpět.

1 Like

Jako laik samozřejmě nevím kde Aston dělá chybu, ale je hodně divné, když tým, který má peníze, zázemí a spoustu čerstvě draze nakoupených inženýrů vypadá jako potápějící se loď.
Něco mi tady prostě nehraje. I Renault, nebo prodělečný Williams odvádí lepší práci.

1 Like

Asi zatím celkově nezastabilizovaný tým, který přitom pracuje pod velkým tlakem. To nebude otázka jednoho člověka a potřebný čas se moc ošidit nedá. Nicméně jsem na přínos AN taky zvědavá, kdo by nebyl.

Aston svými výsledky v roce 2023 přeskočil svoje know how, a vnitřní vývojové možnosti.
Dnes jsou defacto tam, kde tak nějak mají zatím být.

I proto mě mrzí chování McLarenu, kteří to pojali stylem, že dneska jako na půl plynu, ale příště vám teda ukážeme.

2 Likes

Já se obávám, že v Astonu jsou nežádoucí zaměstnanci, kteří chtějí prosadit vlastní názor. To se nejspíše stalo osudným i Otmarovi, který dělal s FI zázraky.

Co si budeme povídat, názor zaměstnance musí vždycky být aspoň v zásadním souladu s názorem zaměstnavatele, jinak se rozejdou. Podstatné je, jestli je prosazovaný názor majitele v souladu s potřebami jeho vlastního projektu. Pokud ne, nemůže to skončit dobře. Podaří-li se nějakému zaměstnanci názor majitele ovlivnit správným směrem, pak to samozřejmě situaci změní :slight_smile: .

Já se obávám, že největší problém je ten, že o budoucnosti týmu rozhoduje hadrník.
F1 je mnohem složitější zařízení než šicí stroj a ani o něm toho starý Stroll nejspíše moc neví.

V nejhorším to může prodat, nebyl by první ani poslední. Někdo by si takový tým s moderním komplexem určitě rád koupil, to už by Lawrence jistě neuvedl do původního stavu :smile: . Ale já mu pořád věřím, že nakonec ten tým vybuduje opravdu celý včetně lidí, což bude asi zatím trochu problém.

Tvrzeni je tvrzeni, podivej na vysledky tam lezi odpoved, Brazilii nepocitej to byl extrem.

Vlastně je šílený že letos jsou pátí, stejně jako loni. Jde na tom vidět jak velká propast je za tou první čtyřkou.

1 Like

Je tam šílená propast. Až neskutečná.
Přitom to mělo být třeba o 6-7 týmech.
V Q relativně ano, ale pak v racepace to je jinej vesmír.

Já myslím, že Strollovi v Astonu moc velký díl nepatří už teď.

Závodní tým mu myslím patří pořád, aspoň rozhodující podíl. Vlastnictví celého AM netuším, tam je to určitě výrazně jiné.

1 Like

Nám může být jedno kdo do Astonu sype peníze. Jednou to třeba Arabové dotáhnou stejně vysoko jako v McLarenu.

2 Likes