Aspoň sme zahnali pochybnosti o Oconovej oddanosti tímu, odkázal nekompromisne Oakes | Magazín F1 - F1online.sk

Ako rýchlo sa môže zmeniť situácia vo Formule 1? Esteban Ocon dnes už nie je pilotom Alpinu a po turbulentnej sezóne sa, očividne, nerozišiel v najlepšom so svojím dlhoročným zamestnávateľom. Je to trochu zvláštny pohľad, keď vidíme, ako sa so svojimi jazdcami lúčia ostatné tímy, zatiaľ čo boss Alpinu Oliver Oakes vyťahuje na Ocona tie najhoršie podozrenia.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/182986/aspon-sme-zahnali-pochybnosti-o-oconovej-oddanosti-timu-odkazal-nekompromisne-oakes

Nejak tej oddanosti timu moc nerozumiem. Ziskal pre Alpine vyse 20 bodov. Podla predchadzajucich clankov dovod jeho predcasneho odchodu je nenazranosti Briatoreho, ktory sa snazi ziskat na Oconovom odchode co najviac. Ziadny iny tim nerobil tolko problemov jazdcom ako Alpine.

5 Likes

Myslel jsem si, že Alpina se posouvá v tomhle dobrým směrem, ale po tomhle prohlášení teda ne. Jak je zmíněno, tak Sainz jede za Ferrari a stejně bude s Williamsem na testech, takže to jde i touhle cestou. Ocona nemusím, ale pro Alpinu toho vyjzedil za své působení dost, takže tohle je opravdu toxické a ubožácké od vedení Alpiny

3 Likes

Vyjazdil tímu tento rok 23 bodov. Body sú pre Alpine mimoriadne dôležité, tak ho na záver nahradia nováčikom, ktorý takmer naisto prinesie nula bodov. Logika a la Alpine :joy:

Briatore možno svojou agresívnou politikou niečo dosiahne, ale Alpine mojim obľúbeným tímom týmto správaním nebude :man_shrugging:t2:

8 Likes

Nezapomněl jsi na RB s Helmutem?

Briatore rozložií Alpine na súčiastky

Je to mozne. Vies mi povedat kedy rbr ziadal od jazdca predcasne ukoncenie zmluvy aby ho pustili na posezonne jazdy?

Nežádal žádný, rovnou jezdce vyhodili. A nejednalo se pouze o jednoho. A Péra by nejraději vyhodili taky, jenže ten má za sebou příliš silné sponzory.

Od Alpine zbytečně negativní rétorika. Po pěti letech, kdy s nic moc autem Ocon zapsal dva nejlepší výsledky týmu (výhru v Maďarsku a druhé místo v Brazílii) (třetí místo jim vyjeli jak on, tak Gasly a Alonso), měli udělat důstojnou tečku. Napětí vznikají v každém týmu, ale takovou rétoriku naštěstí moc nevidíme.

4 Likes

Nevidím nič zlé na tom, že ak jazdec nespĺňa požadované výsledky, tak že si ho tam nedržia nasilu. Nepamätám si, žeby po niektorom z ich vyhodencov zrovna ostatné tímy skákali, a kto mal o niekoho záujem počas kontraktu, tak sa nejak dohodli. Albonovi nebránili prejsť do Williamsu, ba naopak, istú dokonca jazdil aj s RedBull helmou u nich, keď to bolo ešte oficiálne len “hosťovanie”.

Sainzovi tiež predsa vybavili keď to už veľmo škrípalo, že keď Renault bol ochotný vyhovieť ich podmienkam finančným, tak ho okamžite uprostred sezóny pustili k nim bez nejakých manévrov prehnaných.

Čo ti ja viem, porovnávanie RB s Alpinom v tomto je miešanie hrušiek s jablkami.

Tak třeba zrovna Gaslyho moc pouštět nechtěli. Byl docela div, že ho nakonec prodali do Renaultu.

Ešte pár rokov dozadu mali Estebana, Fernanda a Oscara. Teraz majú Gaslyho a doohana, ktorý neohuril. Ale všetci sú zlí a Alpine je lietadlo

1 Like

Oddanost týmu? Já myslím že to bylo moc dobře spočítané, něco za něco.

Tak ale Gasly je niečo úplne iné - tam predsa len išlo o to, že záujem mali oba tímy, tam ho predsa RB nevyhadzovalo, práve naopak ho chceli a chceli ho na celú dĺžku podpísaného kontraktu :slight_smile:

1 Like

Ale z RB ho vyhodili už v necelé polovině sezóny.

Nik nehovori, ze RB nemali v minulosti dost ostry vztah k jazdcom. Mali na kazdu poziciu 3 a to maju 2 teamy.
Tu sa vsak bavime o niecom uplne inom. Ide o to robit nezmyselne problemy jazdcom ktory zo stajne odchadzaju a konci im kontrakt.