AMuS: Prestup Hadjara do Red Bullu je verejným tajomstvom. Isté to nemá ani Lawson | Magazín F1 - F1online.sk

Na formulovej prestupovej šachovnici je stále potrebné urobiť niekoľko ťahov. Trh s jazdcami zostáva sterilný aj v druhej polovici septembra. Všetko bolo v tomto roku nastavené tak, že sa neočakávali žiadne veľké zmeny, ale niektoré otázniky zostali visieť.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/213763/amus-prestup-hadjara-do-red-bullu-je-verejnym-tajomstvom-iste-to-nema-ani-lawson

ak by vyhodeny z redbulu isiel naozaj do alpinu, tak mu hned medzi dverami flavio v ramci ohlaseneho znizovania tlaku na svojich pilotov oplieska o hlavu, ze v time so 4 sedackami skoncil piaty. pre toho jazdca to bude pr katastrofa.

Cunoda? Na čo. Ničím zaujímavý, ničím výnimočný, zbytočne dlho tak zaberá miesto

1 Like

Linbladove výkony sú ako na hojdačke,viď posledné zbúranie Staneka aj keď tam mu urobil medvediu službu team,nevymenením predného krídla…

Byť je Hajdar v RedBullu, tak Hadjarovi přeji hodně úspěchů. Je to borec a sympaťák.
Plně doufám, že dostane odpovídající techniku, aby mohl vyzvat Verstappena.
Pokud mu RedBull nehodlá dodat stejnou techniku, tak ať radši zůstane v Racing Bulls. Zbytečné pošpinění kariéry a člověk s tím nemůže ani nic dělat.

Linblad :rofl: vetsi zavodnicke nemehlo nemaj.

Hadjar chudak Marko ho zaklekne, ale k cirkusu Red Bull patri drezura mladych, nasledne verejne ponizeni jako v byci arene :ox:

Njn, t čtyři sedačky pod RB budou zajímavé! Max by nejlépe mohl sednout na pár závodu do Racing Bulls aby ukázal že je to v jeho rukou kára na titul (ironie).
Tsunoda i Lawson mají smůlu že nenajezdili v autě tolik kilometrů jako ostatní, ale auto junniorky se asi jednodušeji řídí.
Zase Hadjar ikdyž předvádí skvělé výsledky speciélně na nováčka, tak má jednodušší srovnání s Lawsonem, který toho v tom monopostu nenajezdil tolik.
To samé Yuki a ještě má minimální podporu RB a nejezdí se stejným autem jako Max!

Být RB tak udělám velké testování s RB kdy dám hadjarovi větší kilometry na zvyknutí a porovnám Yukiho, Lawsona i Hadjara - nemyslím že budou velké rozdíly.

nejlepší by bylo jak porovnat nezkušené by bylo v 2026 nechat Maxe jezdit GTčka u udělat sestavu z Limblada + oni 3 jezdci! :rofl: :rofl: :rofl: :grin:

Podla mna lepsou otazkou je…kto chce vobec ist do RB??? Od buduceho roku budu pri najlepsom stvrty, piaty a mozno uplne posledny. Max ostava a uvidi co po 2026 ale inak to bude priemerny tim. On si potom vyberie, ked uvidi ci bude najlepsi MER, Aston alebo FER. A naopak Alpine pojde hore a preto Gasly podpisal.

No upřímně za toho sestřeleného Staňka mohl hlavně tým, tam měl Lindblad fakticky neovladatelné auto. Pěkný kix od Camposu :frowning: Chybu udělal při tom incidentu předtím, kdy si právě poškodil křídlo, to druhé ale bylo o špatném posouzení stavu auta.

Jinak sice nejezdí zcela vyrovnaně, ale je to jeho první rok F2 série a upřímně třeba Antonelli loni nebyl o nic lepší, taky to měl pěkně rozházené. Rychlost ale Arvid ukazuje hodně slušnou a není to žádné zklamání, za mne to příští rok na druhý tým RB za pokus stát může.

K tomu, že do RB z Racing Bulls nikdo nechce - podle mne to je pro 2026 trochu nesmysl. Auta budou zcela jiná, motory taky a není nejmenší důvod k přesvědčení, že bude trvat stav, kdy je auto “juniorky” daleko příjemnější na řízení a pro nováčka i rychlejší. Tohle je čirá loterie, může to být i přesně naopak, taky může zcela selhat RBPT pohon a pak to bude naprd u obou. Podle mne právě rok 2026 by nemusel být první tým RB takový strašák…

2 Likes

Byť RB tak Cunody aj Lawsona by som sa zbavil