Alonso sa k nadšeniu Kracka postavil vlažne. Ponúka sa Mercedesu? | Magazín F1 - F1online.sk

Dianie na prestupovom trhu nabralo nový spád. Lewis Hamilton podpísal pre rok 2025 zmluvu s Ferrari a odrazu sa nám uvoľnila lukratívna sedačka v Mercedese. Automatickým kandidátom na jej obsadenie sa stal Fernando Alonso. Ten si pohovoril z novinármi počas predstavenia nového monopostu AMR24 a z jeho komunikácie je pomerne silno cítiť, že by prinajmenšom zvážil ponuku od Mercedesu.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/142263/alonso-sa-k-nadseniu-kracka-postavil-vlazne-ponuka-sa-mercedesu

Tak Alonso vyjel dnes též






1 Like

image

1 Like

První rok je vždycky v týmu, kterej je nejlepší na světě…
Druhej rok to pak je vždycky vlažný.

3 Likes

Je to jednoduche.
Ked ho v júni Mercedes odmietne, Alonso ostava v Astone a hotovo.

1 Like

Není.
Alonso říkal, že pokud bude pokračovat v 2025 v F1, tak jeho první volba bude Aston.

1 Like

Myslím, že by pro Mercedes bylo úplně ideální, podepsat Fernanda na dva roky. Sám George se určitě od něj hodně naučí a Kimi, když letos uspěje v F2, tak příští rok Williams na vyježdění a pak podle výkonů obou, buď Kimi do Mercedesu nebo Fernando o rok déle.

1 Like

Ano, pokud ho Aston přesvědčí o konkurenceschopnosti, tak Aston, pokud ne, tak Mercedes. Všichni ovšem víme, že Fernando je dvojnásobný mistr světa, ale i mistr špatných rozhodnutí. Pro Mercedes může být důležitá i jeho image rozeštvávače vztahů ve stáji. V každém případě na to pořád má a přeji mu tentokrát šťastnou ruku ve výběru.

V Mercedesu by musel Alonso jezdit vedle Russella, kterému se už podařilo Hamíka porazit.
Nemyslím si, že by po zkušenosti s Oconem měl Alonso chuť nastavit své záda po kterých se bude šplhat nahoru další mladý jezdec.

Spíš po zkušenosti s naprosto tragickou spolehlivostí Alpine #14…nebýt toho, Ocona by nechal daleko za sebou v sezoně 2022. S něčím podobným bych v případně Mercedesu nepočítal, stejně jako vloni v Astonu s Mercedesem.

2 Likes

Souhlasím. Od Alonsa se s výjimkou Maxe a Lewise má co učit každý a některé věci i Max.

2 Likes

Úsporný režim má v Renaultu přednost. Poznal to i Gasly, když mu shořela celá pohonná jednotka.
Ale ani u jiných týmů nebylo loni vidět, že by kvůli dobrému výsledku poskytli jezdci čerstvou pohonnou jednotku. Sainz by mohl vyprávět a to jezdí za movité Ferrari.

Studuj Ferdo :shushing_face:

2 Likes

To už neschováš. :face_with_raised_eyebrow:

3 Likes

1 Like

Foukačka, však? :shushing_face:

1 Like

Tohle se mělo zakázat už vloni.

Celkově se dá říci, že se Aston do žádných krkolomných změn nepouštěl. Dá se to pochopit, protože Aston měl loni až do úprav velice dobrý vůz.
Největší změny jsou viditelné v ramenech přední i zadní nápravy. Jsou skutečně hodně velké, ale netroufám si hodnotit, jestli je tohle řešení správné. Ani sám Gary si není jistý jestli je tohle uspořádaní ramen finálním řešením.

Proč? však to není nic proti pravidlům