Poviem ti tajomstvo… Vsetky suciastky na aute su flexibilne… Dokonca aj bytovka/dom v ktorom byvas je flexibilny… Flexibilita je vlastnost materialu a je mozne si aj odmerat.
FIA ma vzdy v pravidlach napisane kde a ako bude merat flexibilitu daneho komponentu a urci mieru flexibilnosti daneho komponentu ktora je v tolerancii a tak je to spravne.
Nasledne ma pravidlo zakazujuce akukolvek flexibilitu co je absolutny nezmysel, ako som uz povedal, ako keby si zakazal vseobecne hmotnost…
Cize podvod je to ze FIA na kohokolvek popud uprostred sezony meni mieru tolerancie flexibility daneho komponentu a nie to ze sa niekomu zdá že sa diel viac prehýba.
Samozrejme ak je iné pravidlo, ktoré nepriamo určuje mieru flexibility a na jeho kontrolu nie je zavedené žiadne meranie, tak tam technická direktíva na upresnenie je OK. Napr. že medzi lopatkymi zadného krídla má byť pri aktivovanom DRS X mm. Alebo ja neviem, ze napr. predne/ kridlo ma byt vo vyske x nad/pod nejakym inym dielom, alebo nieco obdobne…