Aký bude ďalší osud Andretti Global? Z projektu sa sťahuje Michael Andretti | Magazín F1 - F1online.sk

Michael Andretti bol v posledných rokoch veľmi hlasnou a aktívnou figúrkou sveta Formuly 1. Bývalý pretekár a neskôr vlastník tímu sa pokúša o vstup do najvyššej motoristickej triedy. Nazhromaždil zdroje aj ľudí, ale nezískal podporu Liberty Media. Zdá sa, že dnes sa úplne sťahuje zo svojho tímu.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/173640/aky-bude-dalsi-osud-andretti-global-z-projektu-sa-stahuje-michael-andretti

Ešte aby ho LM za pár rokov neprišla na kolenách prosiť, či by neprišiel do F1.

2 Likes

Prijde. :slight_smile: F1 jako trend bude ustupovat a to rapidne. Nemluve o dalsich nesmyslnych tech. regulich / pravidlech pro 2026. Nebude moc lidi, co je bude bavit chodit koukat na pojizdny generatory.

Tak Andretti je ze hry, teď ještě Audi a Alpine a sny o dvanácti týmech se změní v zoufalé lobbování za desátý.

Zajimal by me pohled na socialni kolac navstevnosti zavodu F1, to bychom se mozna divili, jake procento zastupuje pravy fanousek, nebude to asi hezky pohled 🫣

Mně by se docela líbilo, kdyby týmy nasazovaly tři jezdce. Mohly by odpadnout ty marné, co tam jsou jenom do počtu, a z hlediska strategií by závody dostaly úplně jiný rozměr. Je to ale jenom taková osobní představa :smile: .

Já bych zase rád zákaznické týmy, něco jako v MotoGP.

Proč ne. Ale oběma nám to asi bude houby platné :smile: .

1 Like

a ked pride dominancia jedneho timu tak na 90% pretekov budu na podiu len jazdci jedneho timu
a nebudeme mat uz len nosica vody pre jednotku, ale aj nosica pre nosica :slight_smile:

ovela lepsim riesenim je mat tam 12 timov a ich konkurenciu docielit tym, ze sa konecne pozatvaraju diery na obchadzanie rozpoctoveho stropu aby sa neholo stat, ze top timy si vyvijaju technologie(dnes hlavne flexikompozity) mimo f1 a nasledne si ich za lacny peniaz cez prenajom ludi z inych svojich projektov prenasaju do vyvoja auta
a napr. vyvoj flexi kridel je umozneny tym, ze fia stale nie a nie zacat testovat tie kridla na ich skutocnu zataz aka je na ne kladena v pretekoch
proste ak v pretekoch na nejaku klapku kridla posobi sila 100kg, tak ju nemozu testovat na 50kg a vyhlasit, ze splna pravidla na flexibilitu a potom sa pozerat na to ako kamery ukazuju ako sa tie klapky pri vysokych rychlostiach ohybaju a vyhlasit, ze je vsetko v poriadku lebo preslo to testovanim :slight_smile:

Já jsem klidně pro 12 týmů, mně se vůbec líbila situace, kdy se mohly účastnit klidně týmy s jedním vozem, pokud se kvalifikoval do závodu, nikdo neměl problém. Ale momentální situace, kdy žadatelé jsou odmítáni, se může za pár let změnit a budeme třeba rádi aspoň za 8 týmů.

stale moze prist LKYSUNZ.

1 Like

Snad to byl vtip :grinning:

presne toto sa nesmie stat,
lebo sa z toho stane Tour de France.

treti jazdec tam bude len nosic vody, rozumej bude jazdit takticky, drzovat, blokovat, a pod.
jednoznacne 12 teamov.

Však ono se to tady na 99,9 % nestane :smile: . Jenomže 12 týmů by mělo zájem teď a ostatní mezi sebe nikoho nepustí. Za pár let můžeme být rádi za 8 týmů, to se klidně může stát. Já jsem pro 12 klidně hned.

Keby bola F1 taký veľký sen ako píšu tak by v nej bol už skôr. Teraz je jasné že tam chce len kvôli peniazom