Nie je rok '98 a auta su o dost komplexnejsie a zlozitejsie. Inzinieri si vsetko overuju simulaciami a veternym tunelom. K nicomu z toho nebude mat Newey pristup pred prestupom.
Ano, moze vymysliet nejaky hruby nastrel auta, ale nie je tak lahke to zlucit s inym navrhom (alebo zacat odznova z Neweyho navrhom, pricom stratia dost vela casu oproti konkurencii) ako pred 25 rokmi.
Navyse sucasny RB by mal byt este Neweyho dielom, nie? A ukazuje sa, ze McLaren postavil lepsie, komplexnejsie, lahsie nastavitelnejsie aj ovladatelne auto ako RB. Tak bud sa Newey sekol alebo ho inzinieri v RB nepocuvali a isli proti nemu (co si vsak nedokazem predstavit, kedze odist sa rozhodol az v Japonsku tento rok a dovtedy bol hlava celeho dizajnu aut v RB).
Albon, Gasly aj Perez su prikladom, ze jazdit so sucasnymi Neweyho autami nie je lahke. Pilot musi vediet jeho auta ovladat. A jediny, kto to doteraz zvladol je Max. Nebyt Maxa, tak tie auta nikto nepovazuje za take super. A to Albon preferuje pretacavost, no nedokazal to zvladnut v RB. Perez preferuje nedotacavost, a preto tolko straca na Maxa, ked je auto pretacave (posledne mesiace maju problem s nedotacavostou). Alonso tak isto preferuje nedotacavost, takze aby sa nestalo, ze mu tie auta jednoducho nesadnu a bude v nich to, co Perez/Albo/Gasly (samozrejme o trochu lepsi, kedze je celkovo ovela lepsim pilotom).