Aj mňa štve, že hovorím stále to isté, odkázal frustrovaný Wolff | Magazín F1 - F1online.sk

Priebeh sezóny, výsledky a vyjadrenia Mercedesu vyzerajú tretí rok po sebe veľmi podobne, ale ich problémy sú odlišné. Celé to vyzerá a pôsobí veľmi podobne a po ďalšom neúspechu v austrálskej kvalifikácii si už aj Toto Wolff uvedomil, že zakaždým opakuje to isté, ale inak to skrátka nejde.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/147783/aj-mna-stve-ze-hovorim-stale-to-iste-odkazal-frustrovany-wolff

Ako sa zda, myslienka “s Horstom do Mercedesu” uz asi nevyzera tak lakavo. :grinning:

Pre mna su tie ich problemy tak trocha zahada. Tim zostal pokope, neboli tam ziadne radikalne zmeny ako vo Ferrari. OK, prisli nove pravidla a mohli sa seknut, to sa stava, ale toto je uz treti rok s rovnakymi pravidlami, dokonca im FIA niekolkokrat vysla naproti a stale su na tom len horsie a horsie…

3 Likes

V roce 2022 meli auto ktere bylo treti v PK. Nebylo nejrychlejsi, ale melo skvelou zavodni rychlost. Ferrari bylo v prvni pulce nejlepsi, pak spadlo az za Mercedes. I kdyz samozrejme to je vec nazoru. Kazdopadne 2022 - body RBR - 759, Ferrko - 554 MRC - 515. Za nimi dira. Mercedes vse odjezdiil s jednim konceptem vozu. (asi nejvetsi chyba, kdyz tusili ze to nebude ono a piloti na to nadavali)

2023 - Merc upravuje koncept - prvni polovina jsou az treti nej auto, prvni je RBR druhy AM, na tom se s vetsinou asi shodnu.
Druha polovina - novy, nebo vyrazne pozmeneny koncept. Pred Mercedesem McLaren a Ferrari. Asi sae shodneme. Mercedes sice konci na druhem miste, ale body jsou RBR - 860, Mer - 409, Fer - 406, McLaren - 302, AM - 280

Mercedes na druhem miste PK ziskava mene bodu nez v roce 2022 a byt je v nekterych zavodech silny, nerekl bych ze by byl druhe nej auto ani v prvni, nebo v druhe pulce sezony. Fakticky neustale byl nekdo lepsi. Nepocitam RBR.

Rok 2024 - upne novy koncept. V tuto chvili (samozrejme je brzy) jsou asi objektivne az ctvrti.

Tohle bude asi fundamentalnejsi problem. Nedokazu si predstavit, ze by tohle nejaky sef vrcholneho teamu ( mozna krome Hornera) prezil.

Jestli chce Wolf Maxe do Mercedesu, mel by maknout.

1 Like

Nemyslim si, ze je za tym ovela viac. Sekli sa pri novych pravidlach a navyse sa zda, ze z trojice Ferrari-McLaren-Mercedes maju aj najvacsi problem s pochopenim sucasnych konceptov.

Krizu Mercedesu zhorsuje aj fakt, ze medzi druhym a osmym miestom je pole velmi vyrovnane a uz drobne zavahanie ich vypluje do stredu pola. No to sa este moze v priebehu sezony zmenit, aj ked teraz minimalne Ferrari vyzera mat jasne navrch, minuly rok bol Mercedes este pred nimi a vroku 2022 sme videli, ze Ferrari moze v priebehu sezony svoj naskok este stratit.

V neposlednom rade si myslim, ze najma tuto sezonu moze Mercedes trochu doplacat aj na jazdcov. Odchadzajuci Hamilton, ktory by sa uz najradsej videl vo Ferrari, v kombinacii s Russellom nie je podla mna momentalne dvojica na urovni Leclerca so Sainzom, co moze tiez stat rozhodujuce desatinky.

Kombinacia viacerych malickosti. Uplne nepochopitelne to nie je.

2 Likes

Kdyby ho opravdu chtěl, tak by máknul :smile: Spíš si říkám kolik fanoušků Mercedesu by tam Maxe vlastně chtělo :open_mouth:

Na toto sa biekto pyta v f1 co chcu fanusikovia? Alebo koho ma sef tímu vybrat? Alebo kolki chcu hama vo ferrari? alonsa v mercedese alebo v rb? :man_shrugging::joy: noone gives a sh1t…

1 Like

No viděl jsem různé ankety kde se ptaj na různé věci fandů k F1, ale to taky nikoho nezajímalo a proto se teď fanouškovská základna začíná viditelně bortit :open_mouth: Ale ptal jsem se jejich fandů, o ně jde přeci jen nejvíc, myslím.

Ja som tiez videl vela ludi hundrat na to ze ide ham do ferrari, ale to je tak všetko vies. Nato je wolff aby makal a dostal ho tam ak ho chce… Alonsa atd… Do takéhoto tímu neviem kto pojde

No však, nebylo to takové překvapení že některým to není po chuti, tak půl napůl řekl bych.