Aj Leclercovi na aute niečo nesedí: Neverím, že by to spôsobili nastavenia | Magazín F1 - F1online.sk

Charles Leclerc rozhodne nie je jediným jazdcom, ktorý po nedeľných pretekoch môže hovoriť o katastrofe. Nájsť uspokojivé vysvetlenie na otázku, čo sa monackému jazdcovi stalo, že v nedeľu obsadil až štrnáste miesto, si vyžiada rozsiahle analýzy v továrni. Sám si to nevie vysvetliť.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/206853/aj-leclercovi-na-aute-nieco-nesedi-neverim-ze-by-to-sposobili-nastavenia

Musím to napísať, lebo ma už z nich yebne…

Na jednej strane je stratég Sauberu (tímu, ktorý je rád, že nejako tú sezónu vôbec prežije), ten človek vie presne čo má robiť, vie čítať medzi riadkami, vie čo môže v pretekoch očakávať a urobí všetko správne tak, aby doviedol Hulka na pódium…
Na druhej strane je stratég Ferrari (tímu, ktorý má byť top zamestnávateľom, od ktorého očakávaš, že dokáže zamestnať top ľudí, top odborníkov, ktorí rozumejú svojej práci), ktorý ti doyebe každé druhé preteky. Toho magora jediné čo napadne, keď štartuješ zo 6. miesta, je stiahnuť ťa pred štartom do boxov, aby si štartoval z posledného miesta. Polovička trate je mokrá, ale ty budeš jazdiť na slikoch a hotovo. Ja som len obyčajný fanúšik od televízora, ale takáto primitívnosť by ma nikdy nenapadla. Hneď keď som videl Leclerca, ako po formation lap ide do boxov som sa chytal za hlavu a vedel som, že to je fail…

A zároveň Leclerc, ak s týmto dobrovoľne súhlasil, tak to je taký istý zúfalec, ako jeho stratég. Ten chlapec už viackrát dokázal, že okrem krútenia volantom nič iné nevie, nemá absolútne žiadny cit pre správne rozhodnutia…
Hanba, toto boli katastrofálne preteky pre Ferrari, Elkann, Vigna aj Vasseur by mali v Taliansku chodiť po kanáloch…

suhlasim pretekovi inzinier by mal prvy opustit ferrari. k comu tam vlastne je ked nespravia jedno rozumne rozhodnutie v doterajsom priebehu pretekov

2 Likes

Vždy to bude a vždy bolo jednoduchšie robiť riskantné rozhodnutia pre tímy zo zadu pretože nemajú čo stratiť… Keby to bolo Leclercovi vyšlo tak by si tu písal aké geniálne rozhodnutie urobili vo Ferrari

1 Like

Tak to si asi nerozumieme. Ten tím zo zadu, Sauber neurobil žiadne riskantné rozhodnutie, naopak to rozhodnutie zostať na intermediálkach bolo jediné normálne, tak ako to urobilo 90% štartového poľa.
Naopak, to čo urobil Leclerc s Russellom bolo riskantné a mňa ako amatéra by to nikdy nenapadlo spraviť, očakával by som, že vo Ferrari majú na to kompetentnejších ľudí . Keby Leclerc štartoval niekde zo zadu poľa, tak nech si skúšajú čo chcú, nemali by čo stratiť…

zas keby tam nie su amatéri (Lawson,Bortoletto) a nebol by dvakrat VSC tak tie softy by nemuseli byť zle lebo by sa vyjazdila rýchlo trať a nemuseli by 3 krát zahrievať softy , po pár kolách boli softy rýchlejšie o niekolko sekund na kolo ako inter bohužial 2krat VSC im to dosť pokazil

Tohto rocne
Ferrari je totalny vrak.Vasseura treba ihned odvolat,on je predovsetkym zodpovedny za tuto blamaz

SC im to nepokazil, zacalo prsat jak z krhly, museli by ist aj tak spet po zelene gumy. Proste velmi velky krok vedla… ale aj tak LEC jazdil uplne mimo, nic by neziskal ani z toho 6. miesta. Hamilton bol daleko lepsi, a keby nedo****li to, co do**bali (stale neviem, co to bolo), tak je treti. Jak stratil tych 8sec v 1 kole?

nechapem tomuto hejtu na Vasserua už si jak Eiselle… vrak a blamaz…a stale su druhý v poradi konstrukterov… keby su 7-8 nič nepoviem ale 2 miesto. Tým padom treba tiež odvolať Hornera lebo su na 4 mieste 50 bodov za Ferrari

to hej museli by isť na intermedialky ale to každý lebo tie prve už mal každy zjazdene. Ale ak by nebol VSC trať by bola sucha a za tych par kol by najazdili tie stratene sekundy späť. Kolo alebo dve pred tym ako začalo pršat bol Russel rychlejši o 4 sekundy na kolo ako ostatok na intermedialkach

A tie každé prvé doyebú na striedačku piloti a mechanici pri pitstope. :sweat_smile:

Ferrari traditions.