Pridať komentár 19 odpovedí
Aug '22

Evap

Jasně, že se nestala chyba… Co by dělal v závodě s čerstvou sadou, když ji potřeboval v kvalifikaci na boj o 14. příčku!

1 odpoveď
Aug '22

eMCe

Pri tejto dalšej chybe ma napadla otázka že dokedy tam Leclerc vydrží a či radšej sa nevykúpi za Peréza alebo za Syra Hambáča. Ved toto je infarktový stav každá VC . No možno zbehne aj k žabožrútom len nech ho šlak netrafí. Toto je naozaj už moc silná káva, čo predvádzajú a následne obhajujú . sú mi na smiech a asi aj celému svetu.

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Evap

Bretnix

Žádná chyba to nebyla. To byla pozvánka na večeři, kterou zacáluje Binotto z pokladničky Ferrari. :wink: :rofl:

1 odpoveď
Aug '22

Unleash_the_lion

Vo Ferrari to zase vymysleli. Ale asi preferuju tvrde pneumatiky, ved v Madarsku sa im to osvedcilo, takze tu cerstvu makku sadu ani nebudu potrebovat.

Aug '22 ▶ eMCe

Evap

Nejhorší je, že on se na ně nemůže spolehnout a pořád aby přemýšlel, jestli něco s autem, strategií atd. není špatně. To logicky musí vést k chybám. Asi tomu nerozumím, ale je pěkné, že v týmu vládne pohoda a na zaměstnance se přehnaně netlačí, ale jestli to vede k tomu, že jediný v nepohodě bude pilot, tak to nemůže fungovat a ta situace má potenciál Leclerca skutečně srazit. Zatím se vzhledem k okolnostem drží dobře.

Aug '22 ▶ Bretnix

Unleash_the_lion

Ked sa Leclerc roztocil v Imole, tak som si spomenul na sezonu 2018. No prisiel som k zaveru, ze je vylucene, ze sa podobny scenar bude opakovat, pretoze Ferrari ako tim je niekde inde, ich auto vyzera silnejsie a zo strategickych chyb sa istotne poucili.

Teraz mame po letnej prestavke a Ferrari sa rozsypava este horsie nez v roku 2018.

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Unleash_the_lion

Bretnix

Ten rok 2018 jsem ani nechtěl vytahovat, hlavně proto, že v této chvíli je to předčasné. Ale první nástřely jsou pro Ferrari až děsivé: Red Bull v podání MV je najednou enormně rychlý (uvidíme, jaký bude rychlostní poměr vůči ChL v závodě) + Ferrari se nedokáže vyvarovat diletantismu už v kvalifikaci.

Nevim, jak se do poměru sil promítá direktiva ohledně poskakování, ale jestliže Ferrari dosud drželo rychlostní krok s RB a de facto bylo i o něco rychlejší, tak teď vzniká otázka, jestli se RB s aktuálním upgradem neurve.

1 odpoveď
Aug '22

Unleash_the_lion

A este k tomu v kvalifikacii, kde Leclerc aj tak kvoli penalizaci bude startovat z chvosta…

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Unleash_the_lion

Ferda

Bylo nebylo, už je to docela dávno. Dělo se to někdy v mých počátcích sledování F1.

Po úmrtí Enza bylo Ferrari ve stejném bezvládí jako dnes. Ve Ferrari tehdy taky nevěděli kudy kam a kupili chybu za chybou. Pak se tam vyskytl takový pajtáš. Běhal od jednoho k druhému. Chilku byl s jezdcem a v zápětí s mechanikem, nebo s člověkem s mávátkem v ruce.
Byl to takový potřeštěnec který se možná vzhlédl v Colinovi a po jeho vzoru dodával Ferrari nadšení.
A ejhle ono to zabralo a časem Ferrari udělalo nejdelší lajnu za svého působení v F1.

Kdo to asi byl?

Kliknite na zobrazenie hlasovania.

1 odpoveď
Aug '22

Situs

Toho co Alonso ukazoval ve své době ve Ferrari, toho si začínám cenit za ty roky více a více :grinning:

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Situs

Unleash_the_lion

Nezabudni na Vettela.

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Unleash_the_lion

Situs

Mě by nikdy nenapadlo že strategicky půjdou stále níže a níže, přestože už dávno minuli dno :grinning:

Aug '22

Kimino

To je taktika kľud chlapci zajtra double Ferrari

Aug '22

Ferda

Mám dotaz. Kdy mám k hlasování dodat správnou odpověď, aby to hlasování mělo význam?

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Ferda

Bretnix

Kdy uznáš za vhodné. :slightly_smiling_face:

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Bretnix

Ferda

Tak rozuzlení nechám na ráno. Snad si to ještě budu pamatovat. :joy:

Aug '22

Ferda

Tak nastal čas rozuzlení.
Všem tipujícím děkuji za účast. Zaroveň se omlouvám všem pokud je zmátlo mé označení Pajtáš". Spíše jsem měl zvolit slovo poděs, raplík, nebo něco podobného.

A gratuluji tipujícímu, který se zmást nenechal a správně označil Lucu Montezemolu, který byl ve Ferrari ze všech tří jmenovaných nejdéle a sám tam přitáhl Jeana Todta.

A proč poděs? Tady je malá ukázka.

https://www.youtube.com/embed/bEEbngnLTI0

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Ferda

Evap

No jo, ale takhle tam Luca lítal na začátku sedmdesátých let, to byl ještě Enzo Ferrari dávno naživu a jemu samotnému nebylo ani třicet. Ovšem už tehdy dokázal dát chodu týmu určitý řád a hlavně kryl záda Nikimu Laudovi, aby se mohl v klidu soustředit na auto a nemusel řešit zákulisní boje. Jean Todt byl první ředitel týmu, kterého Luca Montezemolo jmenoval ve funkci prezidenta (od r. 1993, Enzo zemřel v r. 1988). To už byl ale jeho přínos jiný - dal Todtovu týmu dostatek času k celkové stabilizaci, ale na druhou stranu byl nekompromisní ve vyžadování výsledků - podle vzpomínek pamětníků, jak na pondělní poradě byla židle navíc, všichni věděli, že přijde Luca a končí legrace. A přesně tohle jim, jak se zdá, momentálně chybí. Ale díky za pěknou anketu :slight_smile: .

1 odpoveď
Aug '22 ▶ Evap

Ferda

Vše je správně. Přesnější informace jsem přidat nemohl, aby tahle anketa dávala smysl. I díky přidanému videu je zřejmé, že Luca byl ve Ferrari ještě za Enza. A byl natolik dobrý, že z něj později udělali prezidenta Velice správné rozhodnutí.