Ferrari zmenilo Leclercovi stratégiu, no neinformovalo ho o tom | Magazín F1 - F1online.sk

Maxovi Verstappenovi stačil jeden pokus v záverečnej časti kvalifikácie na to, aby Ferrari i svojho tímového kolegu priam ponížil. Red Bull má očividne obrovský náskok na zvyšok poľa a Verstappen by aj po štarte z pätnásteho miesta mohol byť hlavným kandidátom na víťazstvo. Ferrari bude mať v nedeľu čo robiť, ale ani jeho jazdecká jednotka Charles Leclerc neočakáva žiadne zázraky.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/74555/ferrari-zmenilo-leclercovi-strategiu-no-neinformovalo-ho-o-tom

Jasně, že se nestala chyba… Co by dělal v závodě s čerstvou sadou, když ji potřeboval v kvalifikaci na boj o 14. příčku!

4 Likes

Pri tejto dalšej chybe ma napadla otázka že dokedy tam Leclerc vydrží a či radšej sa nevykúpi za Peréza alebo za Syra Hambáča. Ved toto je infarktový stav každá VC . No možno zbehne aj k žabožrútom len nech ho šlak netrafí. Toto je naozaj už moc silná káva, čo predvádzajú a následne obhajujú . sú mi na smiech a asi aj celému svetu.

1 Like

Žádná chyba to nebyla. To byla pozvánka na večeři, kterou zacáluje Binotto z pokladničky Ferrari. :wink: :rofl:

Vo Ferrari to zase vymysleli. Ale asi preferuju tvrde pneumatiky, ved v Madarsku sa im to osvedcilo, takze tu cerstvu makku sadu ani nebudu potrebovat.

3 Likes

Nejhorší je, že on se na ně nemůže spolehnout a pořád aby přemýšlel, jestli něco s autem, strategií atd. není špatně. To logicky musí vést k chybám. Asi tomu nerozumím, ale je pěkné, že v týmu vládne pohoda a na zaměstnance se přehnaně netlačí, ale jestli to vede k tomu, že jediný v nepohodě bude pilot, tak to nemůže fungovat a ta situace má potenciál Leclerca skutečně srazit. Zatím se vzhledem k okolnostem drží dobře.

1 Like

Ked sa Leclerc roztocil v Imole, tak som si spomenul na sezonu 2018. No prisiel som k zaveru, ze je vylucene, ze sa podobny scenar bude opakovat, pretoze Ferrari ako tim je niekde inde, ich auto vyzera silnejsie a zo strategickych chyb sa istotne poucili.

Teraz mame po letnej prestavke a Ferrari sa rozsypava este horsie nez v roku 2018.

4 Likes

Ten rok 2018 jsem ani nechtěl vytahovat, hlavně proto, že v této chvíli je to předčasné. Ale první nástřely jsou pro Ferrari až děsivé: Red Bull v podání MV je najednou enormně rychlý (uvidíme, jaký bude rychlostní poměr vůči ChL v závodě) + Ferrari se nedokáže vyvarovat diletantismu už v kvalifikaci.

Nevim, jak se do poměru sil promítá direktiva ohledně poskakování, ale jestliže Ferrari dosud drželo rychlostní krok s RB a de facto bylo i o něco rychlejší, tak teď vzniká otázka, jestli se RB s aktuálním upgradem neurve.

1 Like

A este k tomu v kvalifikacii, kde Leclerc aj tak kvoli penalizaci bude startovat z chvosta…

3 Likes

Bylo nebylo, už je to docela dávno. Dělo se to někdy v mých počátcích sledování F1.

Po úmrtí Enza bylo Ferrari ve stejném bezvládí jako dnes. Ve Ferrari tehdy taky nevěděli kudy kam a kupili chybu za chybou. Pak se tam vyskytl takový pajtáš. Běhal od jednoho k druhému. Chilku byl s jezdcem a v zápětí s mechanikem, nebo s člověkem s mávátkem v ruce.
Byl to takový potřeštěnec který se možná vzhlédl v Colinovi a po jeho vzoru dodával Ferrari nadšení.
A ejhle ono to zabralo a časem Ferrari udělalo nejdelší lajnu za svého působení v F1.

Kdo to asi byl?

  • Jean Todt
  • Ross Brawn
  • Luca Montezemolo

0 účastníci

Toho co Alonso ukazoval ve své době ve Ferrari, toho si začínám cenit za ty roky více a více :grinning:

1 Like

Nezabudni na Vettela.

2 Likes

Mě by nikdy nenapadlo že strategicky půjdou stále níže a níže, přestože už dávno minuli dno :grinning:

1 Like

To je taktika kľud chlapci zajtra double Ferrari

Mám dotaz. Kdy mám k hlasování dodat správnou odpověď, aby to hlasování mělo význam?

Kdy uznáš za vhodné. :slightly_smiling_face:

Tak rozuzlení nechám na ráno. Snad si to ještě budu pamatovat. :joy:

1 Like

Tak nastal čas rozuzlení.
Všem tipujícím děkuji za účast. Zaroveň se omlouvám všem pokud je zmátlo mé označení Pajtáš". Spíše jsem měl zvolit slovo poděs, raplík, nebo něco podobného.

A gratuluji tipujícímu, který se zmást nenechal a správně označil Lucu Montezemolu, který byl ve Ferrari ze všech tří jmenovaných nejdéle a sám tam přitáhl Jeana Todta.

A proč poděs? Tady je malá ukázka.

No jo, ale takhle tam Luca lítal na začátku sedmdesátých let, to byl ještě Enzo Ferrari dávno naživu a jemu samotnému nebylo ani třicet. Ovšem už tehdy dokázal dát chodu týmu určitý řád a hlavně kryl záda Nikimu Laudovi, aby se mohl v klidu soustředit na auto a nemusel řešit zákulisní boje. Jean Todt byl první ředitel týmu, kterého Luca Montezemolo jmenoval ve funkci prezidenta (od r. 1993, Enzo zemřel v r. 1988). To už byl ale jeho přínos jiný - dal Todtovu týmu dostatek času k celkové stabilizaci, ale na druhou stranu byl nekompromisní ve vyžadování výsledků - podle vzpomínek pamětníků, jak na pondělní poradě byla židle navíc, všichni věděli, že přijde Luca a končí legrace. A přesně tohle jim, jak se zdá, momentálně chybí. Ale díky za pěknou anketu :slight_smile: .

Vše je správně. Přesnější informace jsem přidat nemohl, aby tahle anketa dávala smysl. I díky přidanému videu je zřejmé, že Luca byl ve Ferrari ještě za Enza. A byl natolik dobrý, že z něj později udělali prezidenta Velice správné rozhodnutí.