Pridať komentár 36 odpovedí
21 Feb

PUFF Püsiliige

Plný body za kvaldu, a poté obrácený rošt s 2 povinnýma zastávkama.
To by zahnalo nudu.

2 odpovede
21 Feb ▶ PUFF

Evap

To už by nemělo se závody nic společného. Ani F2 nemají hlavní závod s obráceným roštem, a tam se to dá zdůvodnit tím, že jde o přípravnou soutěž.
Ale proč dvě zastávky nezkusit, pak se uvidí, jestli to pomohlo.

1 odpoveď
21 Feb

Ferda

To hovoří za vše. Proto by se měla FIA spíše starat, aby aspoň kanály byly pořádně přivařené.

21 Feb ▶ PUFF

Ferda

Chceš vidět Sauber na bedně? :slightly_smiling_face:

21 Feb ▶ Evap

PUFF Püsiliige

Celé Monako je specifické, takže to může být specifické celé. :slight_smile:
Myslím, že se jezdí 260km místo 305 km. (zaplať pánbůh)

2 odpovede
21 Feb ▶ PUFF

Evap

Na tohle jsem asi moc konzervativní, aby byla takhle odlišná pravidla pro jeden závod. Ale Monaco bylo specifické vždycky, nikdy se tam nedalo předjíždět. Nakonec ono to jde místy i teď, třeba Lancovi se to myslím vloni povedlo (snad dokonce dvakrát, nebo si to s něčím pletu?).

21 Feb

JurajJuraj

Za vyskusanie by to stalo…prinajhorsom to bude ako doteraz…nuda

21 Feb

Cyrilek

Tak všichni víme, že třeba ještě za Senny se tam předjíždět dalo. Těžce, ale dalo. Proto jsme nesmyslně do F1 přidali elektriku, ačkoliv od roku 2014 má elektrika svou vlastí Formuli E, kterou i přes brutální propagaci nikdo nesleduje a minimálně já, se ji ani sledovat nechystám, jedině, kdyby mi platili 1.000.000€ ročně, tak bych o tom možná uvažoval. Ale to je jeden divák. A co těch dalších tisíc? To je tisíc miliónů, tedy bilión €.
Pro mě naprosto nepochopitelné je, že se chceme vrátit k atmosférickým motorům a víme to už nejméně dva roky, ale zvýšíme na další roky elektriku na 50%!!! To jako fakt? Vědí jen pár dní, co vůbec mohou v roce 2026, ale před dvěma roky se to nedalo překopat?! Za mě je momentálně FIA zabijákem F1 i jiných sérií a obzvlášť, co tam přišel ten vlezlej ručníkář, který bude ■■■■■ adrenalinem nabitý sportovce, kteří zcela přirozeně vyloudí sprosté slovo a přitom je sám občanem země, která své lidi za naprosto neviná slova bičuje, mučí a zabíjí?! Souhlasím třeba s miliónem dolarů za do prdele, vole, ■■■ám to…, ale za každý dolar vyžaduji jednu ránu bičem Sulajemovi! F1 by se měla trhnout od FIA. Novou F1 by lidé sledovali ne kde je FIA, ale kdeje Ferrari, McLaren, Williams… Formuli Sulajem nikdo sledovat nebude!!!

2 odpovede
21 Feb

roob

monacku nudu zazenie len zmena trate na normalnu, alebo jej zrusenie.

21 Feb ▶ Cyrilek

krepka5

Milion euro? To přeháníš ne? To mas cca 83k eur měsíčně. Ja bych na to koukal i za 83k CZK měsíčně. :slight_smile:

21 Feb ▶ Cyrilek

Ferda

Já viděl první Monako v 1973 a už tehdy se tam za běžných podmínek předjíždět téměř nedalo.
Se Sennou 1984 to byl jiný případ. Hodně pršelo a velká část jezdců přes které se Senna dostal se vyřadila sama.
Deviza Monaka není v závodě, ale v trenálech a v zajímavých kvalifikacích.

1 odpoveď
21 Feb ▶ Ferda

Evap

Přesně tak, to je prostě Monaco a vždycky bylo, aspoň co já pamatuju. Jasně, že větší auta tomu nepomůžou, ale těžko říct, co by tady pomohlo. Jde o to, že vloni to byl extrém, který se zase kolik let nemusí opakovat. Zastávka navíc by v takovém případě mohla pomoct, ale charakter závodu těžko změní. Ale proč ne, aspoň můžeme být zvědaví :slight_smile: .

1 odpoveď
21 Feb

bob Inžinier

Podle me by hodne resila i prisnejsi modra vlajka, te se v Monaku marsalove boji jak cert krize, loni to co predvedl LEC bylo na vykazani z trate. Jak se nekdo rozhodne ze ho nepredjedes tak neni sance, navic profil trate ala exhibicni jizda to oramcuje a je vymalovano.

1 odpoveď
21 Feb ▶ Evap

Ferda

Pit navíc toho moc nevyřeší. Spíše může některým jezdcům zbytečně ublížit a to si taky nepřejeme.
Na druhou stranu nějaká haluz, která by Gaslyho znovu vyhnala na bednu by nemusela být marná. :grin:

1 odpoveď
21 Feb ▶ Ferda

Evap

Pit navíc by mohl vyřešit to, co se stalo vloni. To se ale zase nemusí stát kolik let :woman_shrugging:. Pokud jde o Gaslyho, tak Alpine bude myslím zase hodně velká neznámá už jenom s ohledem na bezskrupulózního absolutistu, kterého si vybrali za spasitele. Ale třeba se to vyplatí, fakt je, že horší to už ani být nemohlo.

1 odpoveď
21 Feb ▶ Evap

Ferda

Gasly bude mít letos klidnou sezónu. V týmu bude jedničkou a Doohan bude potlačovaný, aby Colapinta dostali do sedačky co nejdříve.

Myslím, že jak Flavio dostane do týmu Colapinta, tak svou veškerou práci už téměř splnil.

21 Feb

Majk9

Dajte tip. Kolko monopostov zastavi uz v prvom kole, aby si odbili prvu zastavku v boxoch? :grin: ja by som to skusil

22 Feb ▶ PUFF

HellHogr Mestari

To ale není důvod to takhle překopávat na jeden závod. Já jsem i proti povinné další zastávce v boxech. Problém je úplně někde jinde a tohle není řešení

1 odpoveď
22 Feb

bob Inžinier

Dalsi vec je ze tymy auta pro Monaco rozmerove neupravuji, coz se v minulosti delo, auta se zkracovala.

22 Feb

Miki

najjednoduchsie - zrusit sikanu za tunelom, upravit to miesto, aby sa tadial dalo prejst napriamo, rozsirit naslednu rovinku, a tu lavu rychlu zakrutu spravit pomalu a predsunut ju dopredu, nech je tam vybehova zona. thats it.
na rovinke budu tym padom suboje, ktore budu pokracovat az k bazenu.

22 Feb ▶ HellHogr

Situs

Na takové trati kde prakticky nelze předjet přijít se systémem enormně zvýhodnit kvalifikaci by bylo asi fakt přínosem. Co pak v závodě, to je každá rada těžká. Možná pokud ten za lídrem 5x za sebou dosáhne na DRS tak lídr musí projet boxy :smile:

1 odpoveď
22 Feb ▶ Situs

bob Inžinier

A nebo pristavet trestne kolo jak v biatlonu a leader kdyz se usalasi na cele tak po 10ti kolech ho tam poslat :sneezing_face:

1 odpoveď
22 Feb ▶ bob

Situs

No mým cílem bylo aby ten první prostě pelášil, nikoliv taktizoval :smile:

1 odpoveď
22 Feb ▶ Situs

bob Inžinier

Jakoze ho hnat rychleji dopredu? To by se dalo jednoduse podchytit, kdyz leader vyrazne zpomali po tom co se dostane do cela, rekneme uz nad 2s tak ho poslat na trestnou lavici haj zla :face_with_hand_over_mouth: treba na ty dve sekundy.

1 odpoveď
22 Feb ▶ bob

Situs

To by bylo dost diskutabilní kdyby začalo pršet, a tak :smile:

1 odpoveď
22 Feb ▶ Situs

bob Inžinier

Nikdo ho nenutil startovat v desti.

22 Feb

s1ck

Monako… Jediný pretek v kalendári ktorý pre mňa končí kvalifikáciou. Vynechávam to už 7 rok a myslím že som o nič neprišiel a to sledujem F1 už asi 20 rokov. Jediné pozitívum toho preteku je že si pozriem aké pekné jachty tam kotvia :smiley:

22 Feb ▶ bob

scenario

Sledoval som minulocnu VC , ale nepostrehol som , zeby LEC. niekto predbiehal o kolo, tak neviem , zaco by mal dostat modru vlajku , mozes blizsie specifikovat ?
Ale vzpominam si , ze rok pred tym , po vyjazde z boxov ho , myslim Gasley , ktory bol o kolo pozadu , cele kolo zdrzoval a odmietal pustit a tym padom sa pred neho dostal do cela Perez.
Uz si to presne nepametam , mozno sa mylim v roku a mozno aj v jazdcovi , ale takato situacia tam bola

1 odpoveď
22 Feb ▶ scenario

bob Inžinier

Loni sel LEC do cela a zpomalil zavod o min. 5s, jaky je rozdíl v tom ze zpomaluje leader, nebo pilot ve stredu pole, odpoved je zadny a modra se udeluje pomalemu.

1 odpoveď
22 Feb ▶ bob

scenario

modra sa udeluje jazdcovi o kolo spet . Nastuduj si pravidla , to vie aj moja babka

1 odpoveď
22 Feb ▶ scenario

bob Inžinier

Pekna volovina, je to potreba? :thinking:

1 odpoveď
23 Feb ▶ bob

Nordotor

image
a pomalšie auto je v reguly F1 definované ako auto o kolo pozadu. Keď ste v istom kole a jeden ide pomaly, tak ho predbehni ne? LEC to robil a vlastne všetci to robili aby im vydržali pneu dokonca.

1 odpoveď
23 Feb

Slavo85

Kedy pochopia, že jediná možnosť je tú nudu vyškrtnúť z kalendára?

23 Feb ▶ Nordotor

bob Inžinier

Pomalejsi auto definovane jako o kolo pozadu? Ale notak, pouziti modre vlajky v Monaku nebo obecne vuci slimakum by nebylo zadne novum, uz jsem tady daval videa, proste kdyz je vuz pomaly a evidentne nema zajem pustit rychlejsiho tak ma byt upozorneny modrou, zadna podminka auto o kolo zpet neni tak si nevymyslejte :wink:

1 odpoveď
23 Feb ▶ bob

Nordotor

Je. Nemôžeš modrú vlajku použiť na leadera pretekov alebo autá v istom kole. Však, keď je pomalý obehni ho. Či v 2018, keď vyhral Ricci s -60 koňami boli modré?

1 odpoveď
23 Feb ▶ Nordotor

bob Inžinier

Tak to dohledej v oficialnich pravidlech a hod to sem, podrobime to analyze.