Wolff očakával, že mu Red Bull začne rozoberať tím | Magazín F1 - F1online.sk

Red Bull naberá. Naberá nových zamestnancov a darí sa mu loviť aj vo vodách Mercedesu. Práve sa mu podarilo dotiahnuť do Milton Keynes jedného z popredných motorových inžinierov Mercedesu Bena Hodgkinsona a teraz netušíme, koľko strieborných v najbližšom čase ešte zmení farbu. Toto Wolff však z týchto presunov nie je prekvapený, vraj takú snahu Red Bullu čakal.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/27960/wolff-ocakaval-ze-mu-red-bull-zacne-rozoberat-tim

Toto je jedina sanca ako zastavit mercedes. Jedina…

ten druhy pohlad je, ze Redbull si buduje svoj tim. Wolff rozprava ako keby ziaden ich zamestnanec pred tym nepracoval u konkurencie.

Pozitivum je, že od řečí “odejdeme” se Red Bull přesunul k “masivně investujeme”. Co si budeme namlouvat, odchod RB z F1 by byla pro formuli katastrofa. Nicméně mám za to, že hrozby nebyly míněny úplně vážně, ovšem vůle RB vypořádat se s pro ně krajně nepříznivou situací ohledně motoru zasluhuje respekt.

1 Like

to je velmi tazke odhadnut. V podstate dosiahli to co chceli. V alternativnej realite kedy by motory zmrazane neboli, neviem si predstavit, zeby RB presiel opat k Renaultu. A aj keby, nalada by bola o poznanie horsia a mozno by mozgy utekali opacnym smerom. Marko ma 78 Mateschitz tusim 77. Je podla mna dost realne zeby s tym sekli.

Abych se vyjádřil přesněji - určitě to nebyla prázdná slova. Věřím tomu, že měli exit plán pro případ, že by došli k závěru, že v důsledku motorové situace nebudou schopni dlouhé roky bojovat o titul. Z tohoto hlediska byl jejich odchod reálný. Ale také byli odhodlaní udělat všechno proto, aby odchod byl až tou poslední variantou. I v dané době riskantní tah s Hondou to podle mě dokládá - nejdříve využijeme každou možnost, i tu zdánlivě beznadějnou, než to zabalíme.

Nemluvě o současné situaci, kdy Honda odchází - už zase - a oni fakticky přebírají motor do své vlastní kompetence, de facto se během několika let stanou motorářem (= obrovské investice, velká zodpovědnost, naprosto unikátní situace - motor v režii týmu, který nespadá do automobilového průmyslu).

Za mě každopádně velké uznání. Pokud to dotáhnou až do konce (zatím stále závisí na Hondě), bude to něco fenomenálního.

Teoreticky to pro Red Bull do budoucna vypadá jako výzva, ale k té praxi je vždy tak daleko, většinou se musí sejít okolnosti, lidi, místo ve správnou dobu, tohle naplánovat nejde…