Wolff o motoroch: F1 nesmie spraviť rovnakú chybu ako pred 11 rokmi | F1online.sk

V zákulisí sa pomaly začínajú prípravné práce na novej ére Formuly 1 z pohľadu pohonných jednotiek. Nové pravidlá budú nesmierne dôležité kvôli záujmu o kráľovnú motoršportu. Toto Wolff si to uvedomuje; upozorňuje, že kompetentní nesmú spraviť rovnakú chybu ako pred štartom hybridnej éry.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/20664/wolff-o-motoroch-f1-nesmie-spravit-rovnaku-chybu-ako-pred-11-rokmi

…vetsi zastoupeni elektriky? … Huraaa :man_facepalming: uz se nemohu dockat toho "krasneho " zvuku jako mame v Formule E

Co takhle kdyby rekli , co se s danou baterii po skonceni zivotnosti deje? Nalozi ji do kontajneru, odvezou do pouste v tretim svete, zakopaji do jamy uprostred a diktatorovi daji par mega za mlcenlivost a vsichni jsou spokojeni > huraaa ekologie :man_farmer:

1 Like

No ved LH chce diktovať zelené smerovanie automobilky tak musí to povedať aby mal “doma” pokoj.
Veď LH a teda ani Mercedes nebudú predsa tolerovať ničenie životného prostredia :joy::joy:

Že sa na to nedá pozerať už im je jedno…

Ferrari je za vivoj bezemisných palív a so Shelom sú v tom už ďaleko.Wolfík si len chce betónovať svoju výhodu v rekuperačnom patente,koli ktorej sa k nim nikto nikdy nebude mocť motorovo priblížiť.

1 Like

Ak ekologicka f1, tak by som bol za vodik. F1 uz nebude nikty taka aka bola, svet to nedovoli. Na elektromotory je formula e, na hybridy by mala byt WEC, kde by sa mala testovat kombinacia cohokolvek. F1 by som dal cisto vodikovu a V10 a bol by aj zvuk!

2 Likes

Nie je to inak pár mesiacov, čo sa Wolff dosť zamietavo vyjadril k plánom zmraziť pohonnú jednotku?

*“My zastávame pozíciu, z ktorej sme vždy podporovali zmrazenie motorov k roku 2022."

Tento človek je fakt neuveriteľná politická mašina.

1 Like

Nieco blizsie k elektro uz predsa je. Vola sa to Formula E a myslim si, ze je to ovela lepsia platforma pre vyvoj elektro pohonu. F1 by sa v ramci setrenia nakladov mala vratit k V8 s kersom a bez turba. Znizia naklady, znizia hmotnost, zvysia hlucnost.