Williams bol v portugalskom vetre úplne stratený, Russell sa cítil ako amatér | Magazín F1 - F1online.sk

Veľmi smutná bilancia tímu Williams pokračuje. Partička z Grove nedokázala bodovať už 30 pretekov v rade a z posledných 48 podujatí bodovali len raz, a to na Veľkej cene Nemecka 2019 zásluhou Roberta Kubicu. Aj Veľká cena Portugalska prebiehala podľa známeho scenára: George Russell kvalitnou kvalifikáciou vybudoval solídne základy, ktoré však v pretekoch nedokázal pretaviť do vytúženého bodového zisku.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/28405/williams-bol-v-portugalskom-vetre-uplne-strateny-russell-sa-citil-ako-amater

Takže žiadne technické problémy, ale vetry boli proti ním. Ok, zaznamenávam si, že akékoľvek výkony pilotov Williamsu v tejto sezóne netreba brať vážne. Či už dobré alebo zlé výsledky pôjdu čisto na triko auta a poveternostných podmienok na trati. Tým pádom aj tá úchvatná kvalda je čisto záležitosť auta a Russell mal len šťastie, že v ňom náhodou sedel.

Sam dobre vieš ze to nie je pravda a takto F1 nefunguje.

Teraz fakt neviem či to myslíš vážne alebo ironicky ???

1 Like

Abstrahujúc od toho že to nebol pilot čo to auto overdivoval 1x ten co to dal na P11 :joy:
F1 ma zopár zákonitosti ktoré iste poznáš

  1. Zásadný je vždy totiž aj rozdiel na rovnaké auto.

  2. Mať šťastie, že sedíš vo Williamse je oximoron.

  3. Šťastie môžeš mať v dobrom aute to ta k vykonu vytiahne =zlé ta naopak ťahá dole. Ak auto nejde neurobíš nič ani keby si bol LH.

A o tom ako to bolo zle svedčí že prepli všetko čo sa dalo a nefungovalo absolútne nič, obaja piloti majú rovnaké vyjadrenie +predbehol ho Haas.

Ak si pozrieš časy na kolo v porovnaní s vetrom (v lifetimingu to bolo obe tieto informácie) tak vieš, že to auto bolo ako jojo. Výkyvy čakali už pred sezónou a veľké výkyvy =Bahrain ich pozitívne prekvapil. Ten istý problém s výkonnosťou má aj Alfa.

To ze tam 1x boli ale ešte neznamená, že to auto bez vetra má na P11. To auto v strede poľa reálne nemá čo robiť, aj keď sa tam občas ocitne. Každé zlepšenie AT, Alpine a AM ich bude automaticky posúvať dole aj v Q. Ťažia aj z toho kde je konkurencia.

A keďže tvrdíš že rozumieš F1 tak to musíš sám dobre vedieť.

Myslím to rovnako vážne ako to mysleli vo svojom vyjadrení piloti. To, že je to ich vyjadrenie alibisticky absurdné je už druhá vec.

Už mi to pripomína Redbull s pred pár rokov, keď je dobrý výsledok aj keď len v kvalifikácii tak je dobrý Russel keď je výsledok na hovno tak je zlé auto. V Redbulle to bolo síce šasi a motor ale pripomína mi to táto situácia.

1 Like

Veď a teraz je to čo? Tiež šasi :smiley:

Vraveli to už pred sezónou tak aké výhovorky?

Že stavali auto radikálne ako minulý rok Alfa

Aha čiže dobre vedieť že za tohtoročné mierne zlepšené výkony Wiliamsu môže šasi a nie piloti.

Nielen šasi, ale hlavne priaznivé vetry. Uvidíme, či Russellovi privejú do lona konečne aj nejaký ten bodík.

no mal stastie, ze v kvalde nemal vetry.

A to sa ako dá oddeliť?

Veď potrebuješ obe aby si dosiahol výsledok. Tak neviem o čom s prepáčením drístaš. Ak to nechápeš tak ja už neviem. Vo F1 nikdy nič nikto nedosiahol bez auta ale ani auto bez pilota. Aj daš LH Williams tiež nezíska titul.

Williams spravil progres ale vy z neho robíte auto stredu poľa ktorým nie je. To je auto niekde lepšie of a Haasu a na niektorých tratiach lepšie od AR. AK TO spočítas stačí to tak na 15 miesto.

Ak tomu nerozumieš tak potom asi máš zásadne medzery. Nie náhodou MS väčšinou sedí v najlepšom aute.

Mal a vo Williamse ho človek ozaj potrebuje… Aj sam DR performance šéf Williamsu to povedal ze ak by fukalo =tak ako fukalo v P3 aj v Q tak su úplne mimo. Hneď po Q to povedal.