Pozor, bol tu clanok o tom, ze Honda im nic zasadne nezverila a motory im dava zapecatene. Honda stale vyraba a sklada tie motory a do RBPT know-how neslo. Mozno sa Japoci motaju po tovarni RBPT a kde co poradia, ale urcite nedali know-how k celej PU, ked nedavno bolo riziko, ze sa k tomu celemu dostane Porsche. Kazdy vyrobca ma urcite tajomstva, ktore sa nedaju bez originalnych dat replikovat, nepomoze ti ani mat v rukach ich produkt, tuto reverzne inzinierstvo nefunguje tak lahko. Honda moze pouzivat urcitu zliatinu a na zaklade xy rocnych skusenosti(bezne auta/zavodenie) vedia preco ju pouzivaju a ako sa bude spravat v urcitych podmienkach, ale je problem ju replikovat bez navodu a aj tak potom nevies, ako sa zachova s dajme tomu inym chladenim. Porsche, Mercedes, BMW a ini svetovi motorari detto. Preto kazdy ide svojou cestou.
Ze sa Honda na rok 2026 “vrati” povazujem za dost pravdepodobne, vlastne ani neodisli, na PU dalej pracuju, aj ked je motor rebadged na RBPT. Oficialne museli odist aby sa motory zmrazili a neoficialne funguju dalej