Súhlasím, že je potrebné situáciu riešiť, lebo už v F2 a F3 prichádzame o mnoho talentov len preto, že ich nikto nestiahol do F1 a na ďalšiu sezónu v nižšej kategórii už proste nemajú peniaze. Calum Illiot je skvelým príkladom. Sette Camara rovnako.
Hlavným problémom je však to, že súčasné monoposty sú strašne finančne náročné. Ich výroba, údržba, oprava… Zlomíte krídlo a škoda sa už šplhá do desiatok tisíc eur. Kompetentní by sa teda mali zaoberať skor otázkou, či by sa nižšie série nedali prevádzkovať lacnejšie. Zaviesť jednoduché autá, ktorých údržba by bola lacnejšia, stanoviť jasné pravidlá na poskytovanie finančných prostriedkov zo strany zriaďovateľa šampionátu apod.
Lebo za súčasnej situácie jednoducho tímy F2 a F3 peniaze potrebujú. Veď sa cestuje, platí sa personál, opravujú sa autá… A sponzori do týchto sérií veľmi vstupovať nechcú. Takže je jasné, že kokpit dostane ten, ktorý peniaze dá.
Nebolo by možno odveci zaviesť nejaký systém subvencií.