Mna by stale zaujimalo, ako dokazalo Ferrari prakticky zdolavat Mercedes v 2019, alebo byt viac ako vyrovnanym timom…
Ved 0,9l litra je nic (0,3l * 3…, ked 0,3l rataju na 100km…), a nemoze urobit nejaky obrovsky rozdiel, aj keby ho spalovali. Napr. Leclerc v Monze, ved on odolaval Lewisovi cely pretek, nie par kol.
A, kedze palivo je obmedzene, je nemyslitelne, aby Ferrari vedelo natankovat kazdy race o ±10l viac? Ak by ich odvazili, isto by viackrat nez raz, zistili porusenie pravidiel.
Ja beriem, ze nejak zistili, kedy senzor od FIA zistuje prietok, a vedeli to urobit tak, aby to obisli - ale ked sa zamyslime, ako Leclerc dokazal odolat Lewisovym utokom cely race? :)) Co ked v kole 21 senzor meral prietoky? Proste… logicky mi to nejde do hlavy.
Alebo potom FIA nevazilo auta tak, ako vazilo, a Ferrari okrem obchadzania senzorov malo stale v monoposte OVELA viac paliva. Ale ako, ked sa stale vyberu auta na prevazenie, kontroly? To by im celu sezonu neprechadzalo… Leclerca raz odvazili, a dali trest, ale len raz. Zvysne preteky? Co auto spalilo? Neviditelny benzin? :)) Ved ked raz chcem mat vacsi prietok paliva - okej, ale potom mi dany objem benzina v litroch nemoze stacit na dokoncenie preteku, ak vyuzivam vacsi prietok paliva prakticky cely race /Monza?/
Proste, nechapem to cele.
Ci v mojej teorii je niekde chyba?