No, on totiž každý alespoň trochu erudovaný ani žádné technické detaily nemůže už z podstaty očekávat.
Ale pozor, je třeba pochopit stav, ono to tady a obecně ve fans základně F1 není tak špatný, jak to vypadá. Ti, kteří kazí ten dojem jsou tady pod několika identitami, takže ve skutečnosti jich je jenom pár .
A to nemyslím, ten úplný odpad, ty mám vyfiltrované…
Ale bývalo to na tomto fóru lepší…
Nejsem tu dlouho, tak nevím, ale občas by se tu dalo čerpat do sociologických průzkumů . Už jsem vysledoval, že Tebe a Ferdu si hodně oblíbili jako objekt, kam se chodí pravidelně zesměšnit.
Až tak? Osobně nemám žádný zájem kohokoliv zesměštňovat i když humor mám velice rád a popíchnout taky umím.
Venku je zima, tak se trochu nudím
Né vždy jsou ze mne šťastné a nadšené.
Po výsledcích Fordu ve 4Q, doporučuje Deutche Bank se jejich akcíí zbavit. + jim snížila rating.
Môže byť, ona bola fakt objektívne zlá, videl som z toho asi tak 20 minút, a nedalo sa ju počúvať, ešte mňa osobne iritovalo, že mala náušnice, ktoré vadili mikrofónu, ktorý mala na sebe a celé to vytváralo taký klikavý nepríjemný zvuk, ako keď máš stetoskop a ďobneš do membrány prstom, to je taká maličkosť ale kazí to celkový dojem.
Čo už, ale neviem, čo ľudia čakali, však prečo by RB nejak menil vizáž, to isté robil McLaren, keď mali sponzora Marlboro a nikto na to toľko nefrflal.
Taky si dnes léčím své sportem zbídačené tělo.
Mimochodem, prý jedním z důležitých benefitů partnerství RB s Fordem jsou jejich zkušenosti se syntetickým palivem.
To dává smysl, ve WRC jsou několik let napřed.
Co část fans čekala? Důvod zanadávat na Red Bull, nic víc, nic méně. Posloužili si prvním, co přišlo na scénu. Ostatně, stačí se podívat na výkony zdejších haters v těchto dnech.
@PUFF Ono moc slavně nedopadají raporty celé řady firem včetně Applu. Na akciové scéně USA + Evropa na jedné straně vládne euforie z toho, že FED je trochu méně jestřábí, pokud jde o zvyšování úrokových sazeb, na straně druhé výsledky za Q4 jsou celkově studená sprcha, takže minulý týden to bylo hezky na přeskáčku, jeden den euforie, druhý korekce, další den euforie a pak zase korekce (nejen na akciích, ale i na dluhopisech).
RB sponzoruje ve všech odvětvích jenom ty nejlepší. Proto mě nepřekvapuje, že i ve F1 ví co chtějí a proč si vybrali zrovna Ford.
Odhaduji, že tam můžou být vazby na Virgin, který umělými palivy pořádně zbohatl. Palmové oleje a lihovina v palivu je především v Jižní Americe hodně proslavena.
Zatím prostě nebyla žádná prezentace letošního auta Věřím ale že se jako fanoušci dočkáme skutečnějších prezentacích, třeba Ferrari, Aston, McLaren a tak ukážou u svých datumů skutečně letošní auto, byť ne se všemi detaily, něco skryjou něco si nechaj na později, ale bude to něco co už stojí za shlédnutí a ne jen tento marketink pro partnery s loňskými maketami.
Aspoň zrcátka pro 2023 tam mohli dát, aby byla vidět, že to nemají úplně u p.dele.
Ale co na voze vidím je to, že vyměnili Pumu za Castore.
Mistni zaryti Red Vullaci nechapou ztiznosti jinych fans, uz ani nevnimaji ze lhani a podvadeni je neco co do souteze nepatri. Ani to predstaveni auta nezvladli bez podvodu…velky trapas a fuj…
He, tak nevim, ale streda, ctvrtek a sikovnym i patek dal Nasdaq pekne vydelat, v tomto pripade meli byci rej…
Je třeba protlačit že to bylo od RedBullu maximum a nemůže se čekat víc Při tom to není pravda a snad nás další přesvědčí o tom že to jde lépe. A brát negativa hned jako hejtrovství, to už jsou dobré výmluvy za neschopnost
Len aby z toho Riccimu nevznikla nová nechcená prezývka Takú hustú prezývku by asi nechcel mať žiadny jazdec
Nejaký expert na 9gagu písal, že jeho nové priezvisko je len sumarizáciou jeho prestupových rozhodnutí po odchode z RB, čo mi prišlo, ako trocha blbé ale zase neboli to nejaké veľmi dobré rozhodnutia, skôr také z núdze cnosť a aspoň si zarobím, ale “kruh je uzavřen” a Ricci je späť, kde začal, takže celkom v pohode.
(Ja tajne dúfam, žeby mohol nahradiť Checa ale s veľkou pravdepodobnosťou sa to nestane)
Bohuzel, je to soucast trendu, vyslov negativa a jses hater. Kazdopadne je to signal toho, ze RB svuj pristup nemeni a nevim co by se muselo stat abych ten tym bral seriozne
Tesim se na W14, i kdyz predpokladam, ze tvarovy design bude vychazet z W13, odhadem z 90%…ale mam jistotu, ze uvidim nove auto Mercedesu a o to jde…