Tak nevím. Na jedné straně měl Stroll velmi dobrý úvod závodu a na pneumatikách do deště jel bezchybně a rychle. Na přechodných gumách byl čím dál pomalejší a nakonec možná přišla i frustrace z toho, jak se rozplývají/rozplynuly naděje na dobrý výsledek. Nějaký zlomový faktor technického typu se tam vyvinout mohl. Stačí si vzpomenout na Bottase v Imole, který prohrál závod kvůli části Vettelova předního křídla v podlaze - ztráta části přítlaku, převedeno na čas cca 0,8 s na kolo, což je hodně.
Nechci Strolla odepsat jenom proto, že je to protekční dítě, zvláště když letos měl i dobré závody. Na druhé straně Perez dokázal se stejným vozem daleko více, ale Perez je, pokud jde o management pneumatik, naprostá špička, takže rozdíl klidně mohl být v tom, že Stroll v náročných proměnlivých podmínkách neumí to, co Perez (a tým se to snaží zahladit).
Věřil bych tomu, že Stroll v průběhu závodu nechápal, proč jeho výkon tak degraduje. Skutečně je možné, že na vině bylo popsané poškození.
Takže mám takový rozpolcený dojem. Stroll je teď každopádně v nepříjemné situaci: už podruhé, ať už tentokrát vlastní vinou nebo ne, prohospodařil šanci na unikátní výsledek (na Monze byl při restartu favoritem) a zůstává v týmu navzdory lepšímu Perezovi. Na druhé straně se po závodech stáhne do své ulity a nedává o sobě vědět tak jako dejme tomu kdysi Nelson Piquet junior, což byl protekční spratek nejhorší kategorie.