Ocon je rád, že Alonso odchádza: 98 percent práce bolo na mne | Magazín F1 - F1online.sk

Ďalší problémový interný vzťah zahŕňajúci Estebana Ocona a Fernanda Alonsa. Nie je to prvýkrát, čo mali títo dvaja páni problém vychádzať s tímovým kolegom na druhej strane garáže. Síce to nebol dôvod jeho odchodu, ale španielsky pretekár je dnes už pilotom Aston Martinu, takže Esteban sa mohol pri jeho kritike vo francúzskych médiách trochu uvoľniť.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/84706/ocon-je-rad-ze-alonso-odchadza-98-percent-prace-bolo-na-mne
1 Like

To si dúfam robí Ocon kozy s tými 98 percentami :clown_face:

3 Likes

9,8 percent myslel?

4 Likes

Za chvíli tu bude i to jak si troufá na Verstappena. Ten jede :grin:

2 Likes

Alpine nezvladol taku jednoduchu robotu ako pripravit Piastrimu zmluvu, ale trufa si na to vyriesit interne konflikty medzi Gaslym a Oconom… Parada, mame sa na co tesit :smiley:

A naozaj asi myslel 9,8%…

1 Like

no to by teoreticky vysvetlovalo aj tie jeho siroke lakte… ze vobec na alonsa nebral ohlad pri obrane - ako na kolegu.

2 Likes

:thinking::neutral_face::slightly_smiling_face::grinning::grin::laughing::sweat_smile::joy::rofl::sob:… aneb rád sa ním nechám vyviesť z “omylu”

2 Likes

Vlastne si aj sám prezúval, opravoval po nociach, nahradil vývojové oddelenia a aj stratégiu :smiley:

3 Likes

Ten Ocon má staršný komplexy, žádná sebereflexe, žádný překvapení, že Mercedes od něj dal ruce pryč, good luck Alpine pří■■■ rok :rofl:

1 Like

na to, ze sa podielal iba dvoma percentami bol famozne rychly. Skoda, ze mu nedali viac priestoru.

9 Likes

Ocon očividně četl ty články expertů, kteří se mu vysmáli za ty kecy o tom, jak byl lepší než ALonso a teď bude fňukat tyhle nesmysly

1 Like

Ocon se podílel na 98% toho, že něco v Alpině nefunguje, zbylé 2% byly na vedení týmu

Mercedes dal od neho ruky prec? Renault ho od nich vyzobral. Over si fakty. Jaaaj ty nevies co to znamena.

1 Like

Taketo vyjadrenia su uplne zbytocne. Nicomu to nepomoze. To iste plati aj o Alonsovi, ktory v Brazili po tom ako narazil do Ocona hned perlil do vylielacky, pricom nakoniec to bola jeho chyba (co aj priznal).
Chlapci by si mali predlzit zapalnu snuru a najat ucitela diplomacie.

To ze vacsina veci bola na Oconovi je fakt. Ferdo si vacsinou siel svoje marketingove aktivity. Asi to tak mal v zmluve. Taky je zivot.

2 Likes

Helmutko:

Vyvoj noveho auta a marketingove povinnosti nejako ovplyvnuju rychlost pilota so sucasnym autom? Ci si si poriadne neprecital clanok…

Explorer:

Vazne myslis, ze teda Alonso pokryl 90% vyvoja a marketingovych aktivit? :slight_smile: videl si niekedy Alonsa na nejakej Alpine aktivite mino sutazny vikend?
Ten chlap mal zmluvne tieto veci poriesene tak aby sa mohol venovat svojim veciam.

Ano Mercedes dal od něho ruce pryč

LOL. Keby Ocon vedel tak dobre soferovat, ako klamat, tak je majster. Alfonzovi sa vacsinou pokazilo auto, a aj tak nad nim “vyhral” (ocon nad alfonzom) len o 11 bodov. Na Oconovom mieste by som bol ticho a tesil sa, ze ma tiez nevyhodili ako MSCh alebo Latifiho. Lebo ovela lepsie nesoferuje, ak vobec…

2 Likes

ja neviem, pise sa tam o praci na simulatore a marketingovych aktivitach. Ocon sa stazuje na Alonsa, pritom by sa mal stazovat na zamestnavatela ked ma pocit, ze marketingove aktivity negativne ovplyvnuju jeho vykon na trati.

2 Likes

Nikto ale predsa netvrdí, že Nando musel robit 90% vývoja a mkt aktivít.

Toto predsa nie je čierne alebo biele. Kľudne mohol byť pomer 60/40 alebo 50/50 alebo ľubovolné iné číslo.

A ďalšia vec. Mkt aktivity predsa robia promo aj samotnému Oconovi, aj keď je to žrút času. Veď kks to nie je, že z toho nič nemá (ak neberieme v úvahu plat)

Bottas tiež neplakal že musel robiť 100% vývoja na simulátore lebo Lewis do dnešného roku na simulátor ani nepáchol.

Ocon je jeden podlý haj-zel, najväčší na rošte akurát je zaebaný v Alpine tak nemá taky spotlight. Neexistuje tam väčší potkan a toto je ďalší dôkaz.

3 Likes

…keby bol aspon rychli