Norris sa pozície tímového lídra nebojí: Už teraz ním som | Magazín F1 - F1online.sk

Landa Norrisa už o pár mesiacov čaká prvý ročník, keď bude musieť ťahať vlastný tím ako ten skúsenejší z dvojice jazdcov McLarenu. Na to, že má stále len 22 rokov, to bude dosť veľká výzva, ale veľký strach mu nenaháňa. Má totiž pocit, že už teraz je jasným tímovým lídrom i napriek tomu, že Zak Brown na túto úlohu angažoval Daniela Ricciarda.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/77107/norris-sa-pozicie-timoveho-lidra-neboji-uz-teraz-nim-som

Ked si raz Lando zalozi jazdecku akademiu, tak bude este lepsi ako Helmut :sweat_smile:

1 Like

Kde je ten tichý Lando na kterého jsme byli zvyklí?
Na tyhle vychloubačné slova z jeho úst nejsem připravený.

Tak ale toto nevyzerá na nejaké vystatovačné reči len popisuje ako to funguje už teraz, len ten názov článku je postavený na tom najmenej podstatnom čo povedal.

1 Like

Já mám na mysli jeho drobné popichování do Ricciho, kterého vůbec nemusel zmiňovat. A není to pouze tohle vyjádření. U jiných jezdců takové popichování není vidět i když tam často bývají mnohem vyhrocenější vztahy.

Já nevím, podle mě byl Lando trochu držkatej vždycky. Aspoň je trochu vzrůšo v těch stejných PR vyjádřeních, jak si jeden druhého hrozně váží… K tomu ty více či méně dětinské soutěže, kterých se musí účastnit (i když někdy je to docela legrace). Kromě toho má pravdu, dva roky leží výsledky v podstatě na něm, z toho první rok za menší peníze, všichni to vidí, tak co má říkat? Ještě se průběžně vyjadřoval k tomu, jestli Riccimu pomáhá, teď zase, jestli si troufá pomáhat Piastrimu, když je přitom jasné, že především chce každý týmového kolegu porazit.

Já měl Landa za kluka, který se o dění kolem sebe zrovna moc nezajímá. Když pominu válku Alonsa s Hamíkem v McL, tak i ti dva se k sobě chovali tolerantněji.

Mně nepřipadá netolerantní, jenom do určité míry říká, co si myslí, a co se ještě k tomu zakládá na pravdě. On tam přece je taky hlavně pro svoje osobní výsledky, ne proto, aby někomu dělal chůvu. Jiná věc je, že trochu klame tou sladkou tvářičkou. Připomíná mi Jackyho Ickxe, to byl taky takový andílek a přitom jeden z nejtvrdších jezdců a zároveň z největších egoistů, který se nikdy nepřipojil k ostatním třeba při bojkotu trati atd.

V současné době se Lando chová proti běžnému bontonu F1 a to se mu může časem vymstít. A to nejen od jiného jezdce, ale taky od vedení a to většinou už moc dobře nedopadá. To jen na okraj.

Ickx byl především dříč. V F1 sice titul nikdy nezískal, ale to si bohatě vynahradil v Le Mans. Nejsem si moc jistý, ale myslím, že je v LeMans dodnes rekordmanem,

Ickx vyhral Le Mans 6 krát, ale už ho prekonal Tom Kristensen, ten vyhral 9 krát :wink:

2 Likes

Myslím, že se šesti vítězstvími má pořád rekord. Dříč asi byl, ale to se vůči ostatním těžko posuzuje, když nepočítám extrémy typu Jamese Hunta :smile: . Každopádně byl hodně rychlý a přes chlapeckou tvářičku pěkně tvrdý. Lando může být něco podobného, a jestli se mu to může vymstít? Může a nemusí. Pokud bude opravdu dobrý, tak to šéfům vadit nebude. Kromě toho tolik toho snad zase neřekl…

No prosím, tak to mi uteklo. Mea culpa, sypu si hlavu popelem :smile: .

Moc děkuji za upřesnění i když jsi mě nepotěšil. :+1:

:grin: v pohode, ale Ickx dokázal vyhrať aj Dakar v roku 1983 a to je jediný človek, kto vyhral GP Formuly 1 a Dakar

Prečo? Ickx je obľúbený jazdec?

Pro mě ano. V F1 jsem mu hodně fandil a v Le Mans taky. Už jen to, že začínal na motorkách v době patníků si zaslouží uznání. Prostě pretěkár každým coulem.

Ickxa si už v F1 nepamätám, ani v Le Mans, ale pamätám si ako jazdil v 1987 na Dakare na Lade Niva :grin:

Ickxovou dětskou tvářičku nedokážu posoudit. Mě vždy spíše zajímalo jak si vede na trati. Co vím, tak dětskou tvářičku měl Massa.

Však taky udělal tomuto jednomu z prvních SUV pořádnou reklamu. A přitom se jednalo o skutečnou Nivu, né jako dnešním závoďákům co jsou třeba za Mini pouze převlečené.

Tak tak… ale v tých rokoch to bolo v pravidlách, že tie autá ktoré sa zúčastňujú na Dakare musia byť sériovo vyrábané, pamätám si že Tatra mala v 1986 obidve Tatry 6 kolky, ale potom sa zmenili pravidlá a zaviedli kategóriu špeciálov. Tatra urobila 4 kolku a vo svojej kategórii, špeciálov, s ňou Loprais vyhral, celkovo bol druhý za de Royom. V roku 1988 už ale celkovo vyhral, bolo to jeho prvé víťazstvo a zvyšok je už história… V roku 1988 dominanciu kamiónov z Motokovu podčiarkol aj LIAZ s Moskalom za volantom. Ovládol kategóriu sériových kamiónov a celkovo bol druhý práve za Lopraisom… Kde tie časy sú… Mimochodom ale, článok je o Norrisovi​:grin::grin::grin: