Hej aj motor Ferrari bol zjavne povolený ja nemám proti prístupu AM nič práve naopak. Práve ho tu obhajujem.
Nonsens je ale aj to aby najlepší pilot zarábal 1/3 rozpočtu iného tímu, aby niekto jazdil 2 kola pred posledným a aby boli výkonnostne rozdiely ako sú.
Taky inžinieri su v top tímoch =Mercedes, Ferrari, RedBull, Renault a Mclaren. Aston ich zjavne stále nemá. A zvyšok? AT je veľmi zavysla na RB preto je tam kde je. Zvyšok nemá šancu presne preto že takého partnera nemá. Spomeňme si na Haas kým bolo co kopírovať od Ferrari boli v kľude v strede poľa. Odkedy nie je tak je to bieda.
Ja som za to aby sa vytvorili 2 výkonnostne skupiny =ta co ma tých inžinierov s ta co na to nemá peniaze. Lepšie ako súčastné 4 co v F1 sú.
Pretože takto bude čo chvíľu v F1 ozaj len 6-7 tímov.
Ako dlho myslíš ze to vydrží Sauber, Haas a Williams? Ak to takto pôjde dalej? Podľa mňa dlho nie a ak aj hej tak stále budeme mat skupinu čo nemá šancu pomaly ani na body. A kto do toho investuje? Nikto pokiaľ nemá synčeka čo potrebuje sedačku. A to úprimne je cesta do záhuby F1.