ale ved fia resp. masi tak rozhodol, bud mal povolit vsetkym jazdcom navrat do kola, alebo ziadnemu a nie, ze odstrani len pred verstappenom jazdcov a ti co su za nim tak tych tam necha, alebo nemal umoznit navrat do kola nikomu a nech sa maxo cez tych 5 jazdcov prehryzie
ved toto bolo brutalne ovplyvnenie pretekov v prospech maxa a bola to ta najhorsia mozna volba aku spravil
kolko krat sa stalo, ze odpratali len jazdcov co “zavadzali” medzi prvym a druhym miestom a tych dalsich nechali tak ako boli?
ved on ukratil aj sainza o moznost zautocit na maxa, preco neodpratal aj tych dvoch co boli medzi nimi? preco neodpratal aj mladeho schumachera medzi bottasom a cunodom? a preco nepockal kym sa vsetci pekne zoradia do vlacika tak ako sa to pri restarte po SC robi?
nevies kedy konkretne sa to stalo, ze sa odpratavali len auta medzi prvymi dvomi jazdcami aby ten druhy mohol vyhrat sampionat?
cele tie pravidla su suce na brutalnu reviziu a hlavne potom sa ich strikne drzat a nie si ich vykladat na masiho sposob
tiez by mala byt obmedzena komunikacia medzi timami a riaditelstvom, lebo to co predvadzali tuto sezonu mercedes a redbull v komunikacii s masim bolo niekedy fakt nemiestne
a podla mna by si v f1 mali ujasnit, ze ci chcu sport, alebo show, lebo ak sport tak by sa dali upravit pravidla ovela lepsie z pohladu toho aby to co najmenej zasahovalo do priebehu pretekov
napr. pitstopy pod SC/VSC, co tak obmedzit rychlost v pitlane tak aby pitstop trval rovnako dlho ako za normalnych okolnosti? ved ked vedia pod VSC zabezpecit aby ± mali rovnake rozostupy tak predsa sa to da aplikovat aj pri prejazde cez pitlane
alebo cisto zo sportoveho hladiska(ak by teda chceli mat co najcistejsi sport a nie show) by bolo najlepsie robit restarty tak, ze ich cez tie “delty” upracu na uplne rovnake pozicie ake boli pred SC/cervenou vlajkou. technicky je to velmi lahko realizovatelne, len sa pride o ten show prvok