LIVE: Prvý tréning pred VC 70. výročia F1 | F1online.sk

DomovSprávyVýsledkyPilotiTímyKalendárPartneriLive

redakcia@f1online.skRSSZásady ochrany údajov© 2020 F1online.sk

Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/7287/live-prvy-trening-pred-vc-70-vyrocia-f1

Tak že by Nico ohledně síly RP něco naznačil? Tím myslím, že opravdu jsou číslo 3? (2,5, protože Albon je mínusová položka Red Bullu).

To ťa nenapadá, že tie Albonove sťažnosti môžu byť opodstatnené? Či to len Vettel sa môže sťažovať na zlé auto, u ostatných to je len ich vlastnou neschopnosťou…

Tak ať mu vymění šasi…

Rozdíl mezi Albonem a Vettelovou situací, alespoň při pohledu zvnějšku, je v tom, že Albon je na určité úrovni delší dobu. Dalo by se říci, že má setrvalou výkonnost. Kdežto u Vettela šlo o anomálii, Silverstone byla anomálie i v porovnání se závody, které se mu loni vyloženě nepovedly (třeba Spa nebo i loňský Silverstone). Navíc Albon, jak tomu všechno nasvědčuje, má podporu týmu. Takže předpokládám, že v případě nějakého poukazu na auto ze strany AA tým prohlédl jeho auto, že kdyby něco indikovalo nutnost třeba výměny šasi, tak by mu ho vyměnili. Tím spíše, že v pozadí jsou velké thajské peníze. Oproti tomu Sebastianova pozice ve Ferrari je všechno, jen ne dobrá, i to rádio po závodě, kdy Sebastian nereagoval na Binotta (Sebastian!), napovídá, že Sebastian nemá k Binottovi elementární důvěru. Osobně si myslím, že Sebastian požadoval hloubkovou kontrolu vozu už po druhém tréninku (sám se snažil přijít na to, co je s tím pedálem, někdo to snad i natočil), ale nebylo mu vyhověno a udělal se tam jen nějaký povrchový fix - a ať ten Němec neotravuje.

Pokud Albonovi vymění šasi (nebo udělají jinou změnu) a jeho výkony se dramaticky zlepší, rád uznám, že problém byl v autě a nikoli v pilotovi. Ale zatím tomu tolik nenasvědčuje. Nezdá se, že by Albonův vůz byl na samotné hranici ovladatelnosti (problémy s brzděním, pozdní reakce vozu na zatočení apod.). A být tam problém v autě, při té hlasité obhajobě ze strany Christiana Hornera by jistě zaznělo i to, že problém byl v autě a kritika AA je neoprávněná na druhou.

Ale jsem otevřený i této možnosti. Jen ji musí něco podložit.