On uz se vidi v klubu alzaku.
Myslím, že FIA má nějaký účet, takže kdyžtak penízky tam.
tak je to FP1. AM nasadil nižší křídlo, pro lepší top speed
Jinak auto, které údajně nezataci mělo nejlepší 1 a 2 sektor.
Záhada vyřešena. McLaren to promarnil.
Tituly jsou jasné, tak jdeme domu.
Jj chudáci mají overstter a understeer zároveň, kde by byli bez toho
Už tu taký jeden (prvý) tréning bol, čo RB zajazdilo raketu a vieme kto vyhral Q a aj závod
Nevíš, proč se jelo tak pomalu?
Nějaké nové úpravy tratě?
Protože časy jsou asi o 5s pomalejší na loňskou pp.
Trať je extrémně špinavá a jede se v roční dobu, kdy teploty jsou nižší, než jsme byli na Baku zvyklí, takže celkově “zajíždění” tratě trvá daleko déle
Nebylo by lepší, kdyby si vzali trochu víc přítlaku? Zlepšili 1,2 kde si získá dost času? A obětovat třeba 6-8km rychlosti?
Tak ono jde o zvolení strategie na závod, protože vyšší přítlak je ok na Q, ale na závod pak můžou mít problém v S3
1,2 ztratíš 1,5s ale pak nazenes 0,4s…
Nic moc strategie
Jenže ty neztrácíš automaticky 1,4s skrz ten setup, tam je výkonnostní gap stejně, takže kalkuluješ se ziskem/ztratou 0.3/0.4s
F2 teď dobře - oba Campusy zaparkovaly vedle sebe bez brzd do hranolů (nebo co to je)…
Ale doprial by som im, keby sa vratili suverenne na prve miesto. Bola by to pekna facka pre tych, co si tu robili dobre nad zakazom brzdoveho systemu Red Bullu, ktory im vlastne navrhol nejaky blogger a fnukali, ako RBR zasa podvadza atd.
To je také myslenie, že učiť sa na cudzích chybách a nie na vlastných. Ty sa rád učíš na vlastných?
ztrácíš, možná v Q ani tak ne, ale pak v závodě skrz opotřebení hodně. Větší křídlo udělá big diff.
Neudělá, když máš v Baku jednu z nejdelších rovinek v kalendáři