LIVE: Druhý tréning pred VC 70. výročia F1 | F1online.sk

DomovSprávyVýsledkyPilotiTímyKalendárPartneriLive

redakcia@f1online.skRSSZásady ochrany údajov© 2020 F1online.sk

Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/7343/live-druhy-trening-pred-vc-70-vyrocia-f1

Vettela mi je naozaj luto. Vzdy si zlizne kritiku, no uprimne si myslim, ze vsetci hejteri by svoj hnev mali obratit na Ferrari. Ved to je hanba, cely minuly vikend mal problemy a teraz sme pri druhom treningu a opat sa nieco kazi. Auto je nespolahlive a este aj pomale. Uprimne si myslim, ze cele Vettelove posobenie v Maranelle bolo skor o zlyhani cervenych, nez o zlyhani Vettela. Je az smiesne, ako Ferrari uspesne devastuje kariery majstrom sveta. Najprv znicili Alonsa a teraz aj Seba. Najprotekcnejsi tim v poli, chranenec FIA a toto je vysledok. A najsmutnejsie je, ze si to odskacu jazdci. Ukazovat prstom a hladat vinnikov, v tom su vo Ferrari majstri sveta.

4 Likes

Bože to Ferrari je taká sračka, neskutočné :nauseated_face: :cold_sweat:

Mám pouze dvě otázky:

  1. Co je poruchovější: Tesla nebo Vettelovo Ferrari? Hlasujte do dnešní půlnoci.

  2. Je v tom autě (kromě samotného Vettela) vůbec něco v pořádku?

Ano, Binotto nám už sdělil, že na autě se nepohnulo prstem, ale Vettel “dostal” nové nastavení. (Jako kdyby si auto nenastavoval pilot se svým závodním inženýrem.) Well done, Ferrari, jako vždycky. Až začnete vyrábět přístroje na espresso, budu vědět, které značce se vyhnout obloukem.

Vážně? Sem myslel, že problém je ve Vettelovi, zbytek OK. :rage:

Sračka v tom zmysle, že je pomalé a ešte sa aj takto rozbije.

Během jediného týdne - od pátku do pátku - je to třetí enormně vážná porucha (chlazení, brzdy, motor!) a z toho se jedna objevila dvakrát. Jo, určitě je to auto (míněn Vettelův kus) v pořádku. Teď nejde o obecnou pomalost Ferrari, ale o teslovitost Vettelova kusu, toho, jehož možnosti prý tak úžasně zbabral svou amatérskou jízdou v neděli. Pokud teda této vyprávěnce ještě někdo soudný vůbec věří.

Vyměňte mu ten křáp komplet.

Tento rok sa ukazuje že kritika na Sebastiana nie je a nebola celkom oprávnená. Dúfam, že podpíše s Aston Martin a vráti sa do svojej starej formy. Som si istý že má stále v sebe veľa síl vrátiť sa na čelo.

1 Like

V čem tkví hlavní rozdíl mezi Charlesem Leclercem a Sebastianem Vettelem:

Leclercův vůz: Made in Italy.
Vettelův vůz: Made in China.

Nic proti Číně.

Ajaj toto ,pomale a este aj poruchove ,skvele Ferrari:(.Uz som to pisal davno ,bohuzial Alonsovi aj Vettelovi pokaslalo karieru auto Ferrari.Leclerc od zajtra tiez bude postit ,si dovolim odhadovat podium dlho nebude .

To jsou prostě Italové, kdo ví co je s autem, Vettel samotný už sezonu nějak doklepe. Druhé auto ok, Vettelova polovina boxů už má možná do konce roku siestu.

“let it burn” :joy:

Už vím, co bylo za tím svezením se s OS. O smlouvu vůbec nešlo. Vettel si s ním vykládal asi toto: “Jo, auto máš fakt pěkný. Ale podívej, neměl bych, ale jako kámoše tě chci varovat. Vím, jak to tam v tý fabrice vedou. Radši se toho zbav, dokud to ještě jezdí a někdo to koupí. A tady na tej benzínce mi zastav. Půjdu radši pěšky, přeci jen mám rodinu a chtěl bych ji ještě vidět.”
Teda to je reklama. Že je to letos pomalý, to se stát může. Ale že se to sype víc, jak můj obstarožní fordík, to je ostuda. Mě přijde, že snad nestihli vyrobit 2 plnohodnotná auta a to Sebovo prostě poskládali z kdečeho.

Este tento rok neskocil a uz si nas postavil pred hotovu vec :pray::roll_eyes:

Tlac ludom zaze do hlavy vlastny hejt na ferrari, aby nebol Fetel aj tento rok za hlupaka…
Presvec ich o tom, ze ferrari sabotuje Fetelove auto. Umyselne mu nicia zavod co zavod, aby vytlacili Leclerca hore, lebo Sebastian mu slape na paty :pray::grin:
Leclerc ma o 50koni viac a Fetelovi postavili auto z minulorocnych vrakov z brazilie, ktore rozbila Fetelova labilna psychika :smirk:

Nice. :slightly_smiling_face:

Konverzace Binotto - Vettelovi mechanici:

Šéfe, fakt se musíme hrabat tomu Němcovi v autě? Chtěli jsme jít na espresso…
Binotto: Je motor OK?
Eee, asi nee…
Binotto: A brzdy?
Nemyslím, šéfe.
Binotto: Chladič?
Nechladí.
Binotto: Přední křídlo?
Nějak lítá, ale Giuseppe ho přilepil sekundovým lepidlem.
Binotto: Převodovka?
Stupeň 4 se seká, stupeň 5 se zadrhává, stupni 6 se nechce a 7 nedáte, ani kdybyste byl Bůh.
Binotto: Je v tom voze něco v pořádku?
Volant jsme ještě nerozbili.
Binotto: OK, takže řízení je Vettelova chyba. Běžte na to espresso, chlapci. A dejte si tiramisu. Cappuccino. Martini. Ale je vám jasné, že Vettel s tím musí nějak dojet, ideálně na 40. místě. Jestli budu vypadat jako idiot…

:face_vomiting: :skull: :skull: :skull: :skull: :japanese_ogre: :japanese_ogre: :japanese_goblin:

Už jsem to tady jednou psal, Binotto by měl mechanikům povolit vínko v boxech na uvolnění jako za starých časů, ještě koncem 70. let a začátkem 80. let to tak bylo, Scheckter a Ferrari brali v 1979 titul, Ferrari v konstruktérech 1982,83, pak až Schumacher a jeho tituly, to už bylo ale o něčem jiném.

Jen aby to neskončilo Vettelem v rakvi. Přece jen ti dnešní Taliáni nejsou ta kvalita, co byla generace otců. I to Chianti prý upadlo.

Nedela :smirk:
ff2c45198fd6d32bd8c8b9d9e800dd59--jokes-cartoons

Vettel v rakvi, závodnicky tam jednou nohou je, neví co příští rok.

1 Like